Jej oferta to przede wszystkim tańsze paliwa oraz promocje dotyczące gastronomii i myjni samochodowych – podała Grupa Lotos.
Współpraca firmy z Ministerstwem Rodziny Pracy i Pomocy Społecznej ma wymierne korzyści nie tylko dla polskich rodzin. 550 tys. transakcji z użyciem KDR na stacjach sieci (od grudnia 2014 r.) przekłada się wprost na zwiększenie liczby klientów, a co za tym idzie wpływa na zwiększenie wartości każdej transakcji oraz większe zyski ze sprzedaży paliw i usług gastronomicznych.
Od drugiej połowy 2016 r. widać także pierwsze efekty działania Programu Rodzina 500+, który spowodował zwiększenie liczby transakcji o kilkanaście procent oraz zwiększenie wartości każdej transakcji o prawie 10 proc. wśród rodzin wielodzietnych.
KDR to pierwszy w Polsce ogólnopolski projekt wspierający duże rodziny. Dzięki współpracy rządu oraz firm i instytucji każda rodzina, z co najmniej trójką dzieci, może korzystać ze zniżek i ulg przygotowanych specjalnie dla nich.
Reklama