Klienci BGŻ BNP Paribas przeżywają nerwowe chwile - z ich kont internetowych "znikają" pieniądze, a niektóre płatności są dublowane. Szefostwo banku uspokaja, ale potwierdza, że pojawiły się problemy.
O niepokojącej sytuacji informuje tvn24bis.pl. Podaje, że klienci BGŻ BNP Paribas alarmują o kłopotach w systemie e-bankowości.
Biuro prasowe BGŻ BNP Paribas potwierdziło "przejściowe problemy". Spowodowane "przeprowadzoną migracją danych i ujednolicenia systemów bankowości elektronicznej, którą przeprowadzono w miniony weekend" - podaje tvn24bis.pl
"Dotychczasowy system bankowości elektronicznej eBGŻ od 14 listopada został zastąpiony systemem Pl@net. W związku z wprowadzanymi zmianami po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej mogą występować przejściowe problemy z prawidłowym wyświetlaniem salda na rachunku w sekcji „Moje finanse” (system Pl@net) lub w liście rachunków (system Biznes Pl@net). Saldo widoczne w historii transakcji jest prawidłowe" - podano.
Równocześnie zapewniając, że pieniądze klientów są bezpieczne.
Źródło: tvn24bis.pl,niezalezna.pl
#e-bankowość #BGŻ BNP Paribas #finanse
Chcesz skomentować tekst? Udostępnij treść i skomentuj w mediach społecznościowych.
gb