„Jeśli podaliście Państwo jakiekolwiek dane, to zalecamy jak najszybszą zmianę hasła lub tych informacji, które zostały przekazane autorom fałszywych wiadomości” - podano w komunikacie banku.
Chodzi o fałszywe maile, z których pomocą "hakerzy chcą wyłudzić dane potrzebne do logowania od bankowości internetowej. Z informacji przekazanych przez bank wynika, że struktura wiadomości zatytułowanych "Blokada konta BZWBK" rozsyłanych do klientów pocztą elektroniczną, jest bardzo zbliżona do tych, która zazwyczaj pojawia się w mailach od banku. Autorzy fałszywych wiadomości podszywając się pod Bank Zachodni WBK 24 chcą zmusić odbiorców do kliknięcia w specjalny link, który przenosi internautę na specjalną stronę internetową. Klienci, którzy otworzą ten odnośnik, są proszeni o weryfikację. W ten sposób hakerzy zdobywają dane klientów banku, które pozwalają na korzystanie z bankowości internetowej" - czytamy na wprost.pl
Reklama