Jak zrobić z Niemca Polaka

  

Klub Jagielloński zaalarmował UOKiK i opinię publiczną o wprowadzaniu klientów w błąd przez niemiecką sieć dyskontów Lidl. W ramach promocji „tydzień polskich marek” oferowała ona marki, które polskie są tylko z nazwy, bo należą do zagranicznego kapitału.

Koncerny chętnie mijają się z prawdą, gdy chcą skłonić do zakupu swoich produktów. Teraz starają się wykorzystać popularność patriotyzmu gospodarczego, podszywając się pod polskie barwy, nawet jeśli mają z nimi niewiele wspólnego. Niedawno UOKiK podjął działania w związku z podobnym przewinieniem sieci Kaufland, należącej do tej samej spółki co Lidl – Schwarz Gruppe. Bez wzrostu świadomości konsumenckiej w Polsce takie wypadki będą się powtarzały – przynajmniej dopóki większość z nas nie będzie zdawała sobie sprawy, że znana i swojska nazwa wcale nie musi już oznaczać polskiej marki.
Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: Gazeta Polska Codziennie

Wczytuję komentarze...
Tagi

  

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | Gazeta Polska Podcasts