Dziennikarka porównywała Jarosława Kaczyńskiego do nazistów. Sikorski nie reagował

  

Anna Werenberg, jako dziennikarka duńskiego portalu pollennu.dk atakowała Prawo I Sprawiedliwość. Prezesa PiS porównywała do nazistów. Szefem MSZ był wówczas Radosław Sikorski. Nie reagował na skrajnie stronnicze i agresywne teksty serwisu, który co ciekawe... „od lat współpracował z polską ambasadą w Kopenhadze”.

Polennu.dk określa siebie jako „portal informacyjny o Polsce po duńsku”. Piszą, że są „ulubionym medium Duńczyków, dostarczającym informacji dotyczących Polski”. Nadmieniają, że „od lat współpracują z Polską ambasadą w Kopenhadze”.

Tymczasem niemal każdy artykuł, który ukazał się na stronie stronniczo promuje PO i atakuje PiS. W 2015 roku Anna Werenberg, jako redaktor portalu pollennu.dk przygotowała materiał o uchodźcach. W tekście „Kaczynski: Flygtninge smitter med sygdomme” porównuje Jarosława Kaczyńskiego do nazistów.

Ówczesny szef MSZ – Radosław Sikorski nie reagował.

Anna Werenberg jest żoną Jørgen Marlo Werenberg, byłego wice konsula ambasady duńskiej w Moskwie. Szefem portalu jest Jens Mørch współpracuje z polskim „Newseekiem”. Atakują obecny polski rząd i manipulują ws. podkomisji MON ds. wyjaśnienia katastrofy smoleńskiej. Do niedawna portal ten był nawet promowany na stronach polskiego MSZ.

Okazuje się, że Anna Werenberg jest od 2016 roku zatrudniona w MSZ.
Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Zła restauracja nie otrzyma odszkodowania

zdjęcie ilustracyjne / suetot CC0

  

Amerykański portal turystyczny TripAdvisor wygrał dziś proces wytoczony mu w Barcelonie przez hiszpańskiego właściciela dwóch restauracji. Przedsiębiorca twierdził, że na portalu było zbyt dużo negatywnych opinii klientów o jego placówkach.

Sąd w Barcelonie orzekł, iż właściciel restauracji Marina Beach Club oraz Panorama w Walencji nie miał prawa żądać odszkodowania od władz portalu TripAdvisor, gdyż nie doszło do ingerencji administratorów w opinie zamieszczane na jego stronie o obu lokalach.

Sędzia zaznaczył, że nie doszło do złamania prawa, ponieważ „wszystkie filtry portalu działały poprawnie”. Oczyścił też amerykański portal z zarzutu o działanie w „złej wierze”.

W orzeczeniu sędzia wskazał, że restaurator miał możliwość zgłaszania poprawek dotyczących informacji o swoich placówkach. Wskazał, iż wycofanie opinii na ich temat byłoby działaniem na niekorzyść klientów.

Właściciel obu restauracji domagał się od portalu „odszkodowania za straty moralne” w wys. 660 tys. euro. Przedsiębiorca twierdził, że opinie internautów pojawiające się na portalu osłabiły wizerunek jego lokali.

W pozwie restaurator z Walencji oskarżył władze portalu o brak kontrolowania negatywnych komentarzy na temat swoich placówek gastronomicznych, a także o uniemożliwienie mu usunięcia swoich restauracji z grona lokali ocenianych przez użytkowników strony TripAdvisor.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl