Co niektórym nie pasują patriotyczne motywy - gdziekolwiek by się nie znalazły. W Dniu Flagi Rzeczypospolitej Polskiej RED IS BAD wspólnie ze Staropolanką wprowadziło limitowaną edycję wody z etykietą inspirowaną biało-czerwonymi barwami. W sieci na firmę wylała się fala hejtu.

Patriotyczna odzież marki „Red is Bad” nie spodobała się niegdyś  „Newsweekowi”.Nowa kampania Red is Bad jest naprawdę bad” – napisali redaktorzy w odniesieniu do nowej kolekcji RiB „Goodbye Mr. Marx”. Tygodnikowi nie spodobał się przekaz zaprezentowany w kampanii reklamującej odzież – malowania popiersia Karola Marksa na czerwono, czy mielenia jego książek.

Red is Bad to polska marka odzieży patriotycznej. Jak piszą właściciele, odzież stworzona jest dla ludzi ceniących wolność i dumnych z polskiej historii. „Stawiamy na najwyższej jakości ubrania patriotyczne,(…) przypominamy zapomnianych bohaterów i heroizm naszych przodków w walce o wolność.(…) Historia Polski inspiruje nas do projektowania odzieży męskiej i odzieży damskiej oraz koszulek dla dzieci, ubrań historycznych, patriotycznych czy wolnościowych”.

RiB wspólnie ze Staropolanką zaprezentowało limitowaną serię wody.

„Staropolanka to najwyższej jakości polska woda mineralna, wydobywana z orzeźwiających źródeł polanickich od ponad 100 lat. Podobnie jak RED IS BAD, Staropolanka również może poszczycić się w pełni polską produkcją i polskim kapitałem

– napisano w sieci.



Przedstawiono również listę sklepów, w których dostępna jest już woda.

Akcja została skrytykowana w internecie. Na Facebooku stworzono profil „Staropolanka? Dziękuję, nie piję”, gdzie użytkownicy narzekają na wodę i zachęcają do bojkotu marki.


(fot. screen facebook.com)



W sieci pojawiły się też odmienne głosy.











Hejterzy zostali również wyśmiani.