To świetna wiadomość. Sprzedaż „Wyborczej” nieustannie spada

  

„Gazety Wyborcza” kolejny miesiąc zalicza ogromny spadek w sprzedaży. Okręt flagowy ze stajni Adama Michnika został wyprzedzony przez „Super Express”, który znalazł się na drugim miejscu w rankingu średniej sprzedaży wśród dzienników ogólnopolskich.

Liderem rankingu wciąż jest „Fakt”. Średnia sprzedaż tego dziennika w lutym 2017 roku wyniosła ponad 276 tys. egzemplarzy. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2016 roku średnia sprzedaż egzemplarzowa tego dziennika zmniejszyła się o 9,28 proc.

Wiceliderem był „Super Express” ze średnim wynikiem na poziomie ponad 130 tys. egz., notując spadek o 8,10 proc.

„Gazeta Wyborcza” w porównaniu z ubiegłym rokiem zaliczyła potężny spadek, bo aż o 22,59 proc. Produkt z Czerskiej sprzedawał się w 81 333 egz. Przypomnijmy. dane za styczeń mówiły o liczbie ponad 118 tys. sprzedanych egzemplarzach w miesiącu. Jest to więc nie tylko ogromny spadek w stosunku do poprzedniego roku, ale i poprzedniego miesiąca.

Czwartą lokatę zajął „Przegląd Sportowy” ze sprzedażą na poziomie ponad 25 tys. i spadkiem w ciągu roku na poziomie 13,67 proc.

Na piątym miejscu w sprzedaży egzemplarzowej - wyprzedzając w tym segmencie „Dziennik Gazetę Prawną”, „Rzeczpospolitą” i „Puls Biznesu” - znalazła się „Gazeta Polska Codziennie” z wynikiem na poziomie ponad 18 tysięcy egzemplarzy.
Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: wirtualnemedia.pl
Tagi

Wczytuję komentarze...

Nie poszło po myśli Putina. Media w kolejnych państwach piszą o roli Rosji w II wojnie światowej

Władimir Putin / Kremlin.ru [CC BY 4.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0)]

  

Media w Portugalii i Hiszpanii piszą dzisiaj, że podczas uroczystości "Światowego Forum Holokaustu" w Jerozolimie prezydent Rosji Władimir Putin manipulował faktami historycznymi, m.in. przemilczając współpracę Rosji z III Rzeszą, na początku drugiej wojny światowej.

[polecam:https://niezalezna.pl/237106-defilada-armii-czerwonej-i-wermachtu-w-brzesciu]

W sobotnim wydaniu dziennik “El Mundo” przypomina o 22 września 1939 r., kiedy wojska ZSRR i Niemiec zorganizowały w Brześciu nad Bugiem, w okupowanej Polsce, wspólną defiladę. Hiszpańska gazeta wskazuje, że to bardzo niewygodny fakt historyczny dla Putina, oskarżającego w ostatnim czasie władze II RP o rzekomą współpracę z III Rzeszą.

Dziennik pisze, że data 22 września 1939 r. została jednak skutecznie wymazana z historii, a mówienie o tym wydarzeniu w Rosji traktowane jest niemal na równi z rozpowszechnianiem kłamstwa.

Ten dzień nie występuje w kalendarzach narodowej mitologii, na której bazował dawny ZSRR oraz dzisiejsza Rosja Władimira Putina. (…) Ta data została praktycznie wymazana przez tamtejszych historyków

 - podkreśla “El Mundo”, przypominając, że pierwsze działania służące ukrywaniu faktu współpracy Rosjan z nazistami rozpoczął przywódca ZSRR Józef Stalin.

22 września 1939 r. Sowieci i Niemcy wznosili toasty z powodu inwazji na Polskę, otwierając wówczas wrota II wojny światowej

 - napisał “El Mundo”.

[polecam:https://niezalezna.pl/303719-sowieci-pomagali-niemcom-mordowac-zydow-nawet-podpisali-zbrodnicza-umowe-wideo]

Negatywnie rewizjonistyczną politykę Putina ocenia też portugalski portal “Observador” oraz jego rozgłośnia Radio Observador, media te wskazują, że już sama obecność w Jad Waszem rosyjskiego przywódcy, uwikłanego w konflikty zbrojne na świecie, m.in. w Syrii i na Ukrainie, nie była najlepszym pomysłem.

“Podczas uroczystości uniemożliwiono prezydentowi Polski (Andrzejowi Dudzie) zabranie głosu (…). Tymczasem jednym z głównych mówców był tam Władimir Putin” - przypomniał “Observador”, zaznaczając, że w Jad Waszem w ramach V Światowego Forum Holokaustu obecnych było ponad 40 przywódców państw.

[polecam:https://niezalezna.pl/307293-europejskie-media-o-decyzji-andrzeja-dudy-slusznie-urazony-brakiem-glosu-w-obchodach-w-jad-waszem]

Z kolei dziennik “Diario de Noticias” wskazuje, że dzięki zaproszeniu do Jerozolimy, Putin powrócił na dużą imprezę międzynarodową. Wskazuje, że po zajęciu przez Rosję Krymu w 2014 r. i po wspieraniu prorosyjskich separatystów w konflikcie zbrojnym na wschodzie Ukrainy Moskwa nie tylko została objęta sankcjami, ale też usunięta z grupy najbardziej uprzemysłowionych państw świata, G8.

Do Yad Vashem zaprosili ze szczególnymi honorami byłego agenta KGB, a ten skorzystał z okazji, aby ponownie umieścić swój kraj w centrum areny międzynarodowej

- odnotował lizboński dziennik.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, PAP

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | Gazeta Polska Podcasts