Radio Maryja o sprawie Misiewicza: To nagonka na szefa MON

  

Na łamach portalu Radia Maryja pojawiło się podsumowanie całego zamieszania wokół Bartłomieja Misiewicza. Redakcja nie ma wątpliwości, że „gigantyczna nagonka na Misiewicza” była w rzeczywistości bezpośrednim uderzeniem w samego Antoniego Macierewicza.

Sam Misiewicz w środowisku Prawa i Sprawiedliwości znany jest już od wielu lat. To właśnie on współpracował z Antonim Macierewiczem i był osobiście zaangażowany w wyjaśnianie przyczyn katastrofy smoleńskiej. Wraz z objęciem przez Antoniego Macierewicza teki ministra obrony, Misiewicz został szefem Gabinetu Politycznego oraz rzecznikiem prasowym resortu. W ocenie autorów materiału na łamach radiomaryja.pl Misiewicz „swoje obowiązki wykonywał sprawnie”.

Okazuje się, że problemy zaczęły się, gdy Misiewicz na polecenie ministra Macierewicza miał przejąć od niesubordynowanego pułkownika Krzysztofa Duszy Centrum  Eksperckiego ds. Kontrwywiadu NATO. O sprawie pisaliśmy wielokrotnie na łamach portalu niezalezna.pl informując, że w samym centrum dochodziło do licznych patologii, a płk Dusza pomimo odwołania nie chciał opuścić stanowiska.

CZYTAJ WIĘCEJ: Zbuntowany oficer SKW żali się Wyborczej. MON odpowiada: Stracił certyfikat
 
Ministerstwo Obrony Narodowej odniosło się do medialnych doniesień  o ponownym podjęciu przez prokuraturę na polecenie sądu postępowania w sprawie działań MON z listopada 2015 r. wobec bezprawnych zachowań byłych oficerów SKW: gen. Piotra Pytla i płk. Krzysztofa Duszy. Resort podał, że działania podjęte przez pełnomocnika ministra obrony narodowej – Bartłomieja Misiewicza były zgodnie z prawem.
CZYTAJ WIĘCEJ: MON: Akcja w CEK NATO zgodna z prawem

Sąd utrzymał decyzję prokuratury o umorzeniu śledztwa ws. przekroczenia uprawnień żołnierzy Żandarmerii Wojskowej, asystujących w działaniach prowadzonych wobec Centrum Eksperckiego Kontrwywiadu Wojskowego NATO. Tym samym sąd potwierdził, że działania Bartłomieja Misiewicza były zgodne z prawem.
 
CZYTAJ WIĘCEJ: Klęska gen. Pytla w sądzie. Akcja w CEK NATO zgodna z prawem

Jak czytamy na łamach radiomaryja.pl to właśnie po akcji w CEK NATO Bartłomiej Misiewicz „stał się celem ataków liberalno-lewicowych mediów i totalnej opozycji”.

„Rozpowszechniano o nim w przestrzeni publicznej wiele nieprawdziwych  informacji – począwszy od zarzutów o korupcję polityczną związaną z załatwieniem stanowisk, a skończywszy na medialnych kłamstwach na temat jego rzekomych horrendalnych zarobków w Polskiej Grupie Zbrojeniowej” – informuje portal Radia Maryja.

W opinii autorów materiału, nagonka na Misiewicza jest w rzeczywistością atakiem na samego Antoniego Macierewicza:

„Nie da się ukryć, że nagonka na Bartłomieja Misiewicza to bezpośrednie uderzenie i podkopywanie zaufania Polaków do Antoniego Macierewicza. Całe zamieszanie odbywa się też w szczególnym czasie. Teraz bowiem zapadają najważniejsze decyzje dotyczące przyszłości polskiej armii. Chodzi m.in. o wielomiliardowe kontrakty na modernizację wojska. Warto postawić pytanie: czemu ma służyć ta prowokacja i odwracanie uwagi oraz kto za nią stoi?” - czytamy na łamach radiomaryja.pl.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl,radiomaryja.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nie poszło po myśli Putina. Media w kolejnych państwach piszą o roli Rosji w II wojnie światowej

Władimir Putin / Kremlin.ru [CC BY 4.0 (https://creativecommons.org/licenses/by/4.0)]

  

Media w Portugalii i Hiszpanii piszą dzisiaj, że podczas uroczystości "Światowego Forum Holokaustu" w Jerozolimie prezydent Rosji Władimir Putin manipulował faktami historycznymi, m.in. przemilczając współpracę Rosji z III Rzeszą, na początku drugiej wojny światowej.

[polecam:https://niezalezna.pl/237106-defilada-armii-czerwonej-i-wermachtu-w-brzesciu]

W sobotnim wydaniu dziennik “El Mundo” przypomina o 22 września 1939 r., kiedy wojska ZSRR i Niemiec zorganizowały w Brześciu nad Bugiem, w okupowanej Polsce, wspólną defiladę. Hiszpańska gazeta wskazuje, że to bardzo niewygodny fakt historyczny dla Putina, oskarżającego w ostatnim czasie władze II RP o rzekomą współpracę z III Rzeszą.

Dziennik pisze, że data 22 września 1939 r. została jednak skutecznie wymazana z historii, a mówienie o tym wydarzeniu w Rosji traktowane jest niemal na równi z rozpowszechnianiem kłamstwa.

Ten dzień nie występuje w kalendarzach narodowej mitologii, na której bazował dawny ZSRR oraz dzisiejsza Rosja Władimira Putina. (…) Ta data została praktycznie wymazana przez tamtejszych historyków

 - podkreśla “El Mundo”, przypominając, że pierwsze działania służące ukrywaniu faktu współpracy Rosjan z nazistami rozpoczął przywódca ZSRR Józef Stalin.

22 września 1939 r. Sowieci i Niemcy wznosili toasty z powodu inwazji na Polskę, otwierając wówczas wrota II wojny światowej

 - napisał “El Mundo”.

[polecam:https://niezalezna.pl/303719-sowieci-pomagali-niemcom-mordowac-zydow-nawet-podpisali-zbrodnicza-umowe-wideo]

Negatywnie rewizjonistyczną politykę Putina ocenia też portugalski portal “Observador” oraz jego rozgłośnia Radio Observador, media te wskazują, że już sama obecność w Jad Waszem rosyjskiego przywódcy, uwikłanego w konflikty zbrojne na świecie, m.in. w Syrii i na Ukrainie, nie była najlepszym pomysłem.

“Podczas uroczystości uniemożliwiono prezydentowi Polski (Andrzejowi Dudzie) zabranie głosu (…). Tymczasem jednym z głównych mówców był tam Władimir Putin” - przypomniał “Observador”, zaznaczając, że w Jad Waszem w ramach V Światowego Forum Holokaustu obecnych było ponad 40 przywódców państw.

[polecam:https://niezalezna.pl/307293-europejskie-media-o-decyzji-andrzeja-dudy-slusznie-urazony-brakiem-glosu-w-obchodach-w-jad-waszem]

Z kolei dziennik “Diario de Noticias” wskazuje, że dzięki zaproszeniu do Jerozolimy, Putin powrócił na dużą imprezę międzynarodową. Wskazuje, że po zajęciu przez Rosję Krymu w 2014 r. i po wspieraniu prorosyjskich separatystów w konflikcie zbrojnym na wschodzie Ukrainy Moskwa nie tylko została objęta sankcjami, ale też usunięta z grupy najbardziej uprzemysłowionych państw świata, G8.

Do Yad Vashem zaprosili ze szczególnymi honorami byłego agenta KGB, a ten skorzystał z okazji, aby ponownie umieścić swój kraj w centrum areny międzynarodowej

- odnotował lizboński dziennik.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, PAP

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | Gazeta Polska Podcasts