Tomaszowi Lisowi, Dominice Wielowieyskiej, Pawłowi Wrońskiemu... nie przypadła im do gustu najnowsza okładka „Gazety Polskiej” w Donaldem Tuskiem i Angelą Merkel wysiadającymi z tramwaju z napisem „Nur fur deutsche Fahrgaste”. 

Okładka to komentarz „Gazety Polskiej” w sprawie wyboru Donalda Tuska na drugą kadencję szefa Rady Europejskiej. 

Berlin pokazał, że ma być jednomyślność. To najgorsza droga dla Unii. Skończy się jej rozpadem. Tusk szkodzi Polsce, a polski rząd nie może wspierać jej wrogów 

– podkreślił Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GP”.

Czytaj więcej: Wymowna okładka „Gazety Polskiej”. Mocny komentarz do wyboru Tuska

Jak się można było spodziewać, po opublikowaniu informacji o okładce głos zabrały „autorytety” z Tomaszem Lisem na czele. 



Czytaj więcej: Karetka pilnie potrzebna do "Newsweeka". Objawy paranoi widoczne gołym okiem

W tyle nie mogli pozostać dziennikarze ze stajni Adama Michnika.



Do tego chóru dołączył „Fakt”. Czyżby właściciele z Niemiec w tej sprawie interweniowali?