Spółka joint venture należąca do amerykańskich koncernów Bell oraz Boeing w ubiegłym tygodniu otrzymała dwa kontrakty od dowództwa logistycznego NAVSUP (Naval Supply Systems Command) na serwis wykorzystywanych przez Marynarkę Stanów Zjednoczonych zmiennopłatów Bell-Boeing V-22 Osprey.
 
Pierwszy z kontraktów na pracę nad śmigłowcami wart 246 milionów przewiduje możliwość opcji zwiększenia wartości umowy do 545 milionów dolarów. Pracę mają się odbywać w zakładach leżących w Forth Worth w Teksasie oraz Ridley Park w Pensylwanii. Druga z umów na kwotę 165.7 milionów dolarów będzie realizowana wyłącznie w zakładach Forth Worth w Teksasie a pracę mają zakończyć się w grudniu 2019 roku. Bell-Boeing V-22 Osprey to wielozadaniowy zmiennopłat, który łączący zalety samolotu i helikoptera. Może startować pionowo, a jego zasięg i osiągi mają być znacząco lepsze od standardowych helikopterów. Promień działania zmiennoopłatu wynosi 690 km, jego prędkość maksymalna wynosi 509 km/h, a zabrać ze sobą może do 32 żołnierzy bądź ponad 9 ton wyposażenia. Uzbrojenie maszyny stanowią dwa karabiny maszynowe M2 oraz sześciolufowy karabin maszynowy GAU-17. Bell-Boeing V-22 Osprey może wykonywać zarówno misje związane ze zwalczaniem okrętów podwodnych, operacji poszukiwawczo-ratowniczych, tankowania w powietrzu, walki radioelektronicznej oraz misje specjalne na tyłach wroga.