Milion złotych za absurdalne "logo Polski". Internauci wyśmiewają akcję Krajowej Izby Gospodarczej

220 tysięcy euro kosztować będzie nowe "logo Polski", mające promować nasz kraj za granicą.

mat. pras.
220 tysięcy euro kosztować będzie nowe "logo Polski", mające promować nasz kraj za granicą. Internauci mogą wybrać, która z trzech propozycji stworzonych przez brytyjskich "artystów" jest najlepsza, ale na razie - póki co - chętniej wyśmiewają całą akcję i proponowane projekty.

"Od dzisiaj, na specjalnie dedykowanej stronie internetowej, można głosować nad propozycją nowego logo dla Polski. Wybierać można spośród trzech propozycji. Każda symbolizuje sprężynę, która, w zamyśle twórców znaku, oddaje charakter i energię wyzwoloną w Polakach" - pisze Onet.pl.

Propozycje, które kosztowały 220 tys. euro, czyli okoła miliona złotych, przedstawiła brytyjska firma Saffron Brand Consultants. Inicjatorami akcji byli zaś: Pracodawcy RP i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz Krajowa Izba Gospodarcza i Konfederacja „Lewiatan”. To właśnie te stowarzyszenia zapłaciły za poniższe projekty, z których mogą wybierać Polacy:



Internauci póki co zajmują się jednak wyśmiewaniem inicjatywy i zaproponowanych projektów. Oto najlepsze "alternatywne" pomysły użytkowników internetu:







 

 



Źródło: niezalezna.pl,onet.pl

wg
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo