Polska
• 09.08.2014 20:05
„To oni uchronili sitwę”. PiS przypomina, kto uratował rząd Tuska
Prawo i Sprawiedliwość kontynuuje akcję „Czas na zmiany”. W sieci pojawił się kolejny plakat z serii o „sitwie”.


facebook.com/kppis
Prawo i Sprawiedliwość kontynuuje akcję „Czas na zmiany”. W sieci pojawił się kolejny plakat z serii o „sitwie”. Tym razem PiS przypomina, jakie partie nie poparły konstruktywnego wotum nieufności dla rządu Donalda Tuska.
Przedwczoraj Sojusz Lewicy Demokratycznej postanowił wystartować z akcją, która jest odpowiedzią na pomysł PiS. Portal 300polityka.pl podał, że SLD przygotował zestaw internetowych grafik, które mają wykorzystywać przekaz PiS o „sitwie” w kontrze do prawicy.
Dziś zareagowało na to PiS.
„SLD naśladuje w internecie akcję Prawa i Sprawiedliwości „Czas na zmiany”, tymczasem to właśnie oni – nie popierając wniosku o konstruktywne wotum nieufności dla rządu Donalda Tuska – uchronili sitwę. To dzięki nim nie udało się oczyścić polskiej sceny politycznej, a sprawami naszego kraju nadal będą kierowały układy i szemrane interesy” – czytamy na facebookowym profilu partii. Pod tekstem umieszczono grafikę, która na czerwonym tle przedstawia Janusza Piechocińskiego, Leszka Millera i Janusza Palikota oraz hasło: „Oni uchronili sitwę. Nie poparli wniosku o konstruktywne wotum nieufności dla rządu Tuska”.
Na początku sierpnia Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało plakat, który zapoczątkował wakacyjną akcję partii. Kampania jest skierowana do mieszkańców największych miast i odnosi się do afery taśmowej, w której skompromitowali się prominentni politycy Platformy Obywatelskiej.
Plakaty PiS nawiązują do hasła Platformy Obywatelskiej z 2007 r. Niestety – firma zajmująca się reklamą zewnętrzną sprzeciwiła się... użyciu sformułowania „by żyło się lepiej sitwie”. Partia tymczasowo ustąpiła i zastąpiła słowo „sitwa” – „władzą”.
Firmą, która ocenzurowała plakaty, okazała się AMS, należąca do grupy Agora…
Źródło: niezalezna.pl,facebook.com,300polityka.pl
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...
Przedwczoraj Sojusz Lewicy Demokratycznej postanowił wystartować z akcją, która jest odpowiedzią na pomysł PiS. Portal 300polityka.pl podał, że SLD przygotował zestaw internetowych grafik, które mają wykorzystywać przekaz PiS o „sitwie” w kontrze do prawicy.
Dziś zareagowało na to PiS.
„SLD naśladuje w internecie akcję Prawa i Sprawiedliwości „Czas na zmiany”, tymczasem to właśnie oni – nie popierając wniosku o konstruktywne wotum nieufności dla rządu Donalda Tuska – uchronili sitwę. To dzięki nim nie udało się oczyścić polskiej sceny politycznej, a sprawami naszego kraju nadal będą kierowały układy i szemrane interesy” – czytamy na facebookowym profilu partii. Pod tekstem umieszczono grafikę, która na czerwonym tle przedstawia Janusza Piechocińskiego, Leszka Millera i Janusza Palikota oraz hasło: „Oni uchronili sitwę. Nie poparli wniosku o konstruktywne wotum nieufności dla rządu Tuska”.
Na początku sierpnia Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowało plakat, który zapoczątkował wakacyjną akcję partii. Kampania jest skierowana do mieszkańców największych miast i odnosi się do afery taśmowej, w której skompromitowali się prominentni politycy Platformy Obywatelskiej.
Plakaty PiS nawiązują do hasła Platformy Obywatelskiej z 2007 r. Niestety – firma zajmująca się reklamą zewnętrzną sprzeciwiła się... użyciu sformułowania „by żyło się lepiej sitwie”. Partia tymczasowo ustąpiła i zastąpiła słowo „sitwa” – „władzą”.
Firmą, która ocenzurowała plakaty, okazała się AMS, należąca do grupy Agora…

Źródło: niezalezna.pl,facebook.com,300polityka.pl

