Twarde dane mówią wszystko. Telewizja Republika z roku na rok coraz bardziej rozpoznawalna

Telewizja Republika staje się coraz bardziej rozpoznawalną marką. "Bogata paleta programów, ciekawi goście, wysoka cytowalność. To wszystko sprawia, że widzowie coraz chętniej wybierają i oglądają nasz kanał. Widać to w najnowszych zestawieniach telemetrycznych przygotowanych na potrzeby rynku medialnego" - informuje stacja.

zdjęcie ilustracyjne
Filip Blazejowski / Gazeta Polska

Reach (RCH) - Zasięg - to zmienna określająca liczbę widzów wyrażoną tys. osób, jaka w całym badanym okresie czasu oglądała przynajmniej przez jedną minutę dany program lub miała kontakt ze stacją telewizyjną. W wypadku, gdy badaniu podlega jedna minuta określonego przekazu, wskaźnik RCH jest równy wskaźnikowi AMR.


AMR - to z kolei wskaźnik opisujący średnią wielkość widowni oglądającej konkretny program lub kanał telewizyjny w dowolnie określonym odcinku czasu. Wskaźnik może odnosić się do całej populacji lub do określonej grupy celowej. AMR dla programu oblicza się jako średnią wartość z każdej minutowej oglądalności z czasu trwania całego programu. AMR może być wyrażony jako wartość całkowita lub jako procent grupy celowej.


SHR - to zmienna wskazująca średni udział w oglądalności danego programu lub kanału telewizyjnego przez określonego widza w porównaniu z całą populacją lub ze wszystkimi osobami z grupy celowej, które oglądają telewizję w określonym odcinku czasu. Wartość wskaźnika wyrażana jest w procentach i stanowi iloraz średniego ratingu analizowanego kanału w danym czasie (AMR) oraz średniej oglądalności minutowej w analogicznym odcinku czasu dla całej telewizji (TVR). Dzięki zmiennej SHR można graficznie przestawić na jakie stacje dzieli swój "budżet czasu" określona grupa celowa.


 

 

 

 



Źródło: niezalezna.pl, Telewizja Republika

#Telewizja Republika #badania rynku

redakcja
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo