Piotr Fronczewski i raper „Pih” w ważnej kampanii. Nagrali utwór ostrzegający przed prowadzeniem po alkoholu

Piotr Fronczewski i raper „Pih” nagrali piosenkę ostrzegającą przed prowadzeniem po alkoholu. Mamy nadzieję, że taki przekaz trafi do milionów kierowców w Polsce – podkreślają autorzy kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje”.

instagram.com/pihszou

Do ról ambasadorów akcji „zaproszono osobistości polskiej sceny: Piotra Fronczewskiego, który ze sceną muzyczną kojarzony jest jako Franek Kimono oraz Piha – legendę polskiego rapu” - napisano w komunikacie.

„Ważne przesłanie, mądre słowa, mistrzowskie wykonanie. Mamy nadzieję, że taki przekaz trafi do milionów kierowców w Polsce i w efekcie nigdy nie będą jeździć na podwójnym gazie”

– piszą autorzy kampanii „Alkohol i samochód? To się nie rymuje”.

Autorami tekstu utworu są raper Adam Piechocki – Pih oraz internauci biorący udział w konkursie prowadzonym w mediach społecznościowych. Zgłoszono ponad 2 tysiące propozycji fraz. Autorem muzyki do utworu jest Magiera – jeden z najpopularniejszych polskich producentów i kompozytorów muzyki rap i hip-hop. Teledysk do utworu ukazał się na portalu YouTube.

„Złoty płyn wypełnia brzuszek / Wiem, że furą dziś nie ruszę / Nie mam hajsu na mandaty / Życia nie spiszę na straty”

– rapują twórcy utworu.

Patronat nad kampanią, której częścią jest piosenka „Alkohol i samochód? To się nie rymuje!” objęło Stowarzyszenie Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

 

 



Źródło: PAP, niezalezna.pl,

bm
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo