W Rosji zablokowano stronę internetową brytyjskiej gazety. Powodem -"nieprawdziwe informacje"

Strona internetowa brytyjskiej gazety "The Daily Telegraph" została zablokowana w Rosji na wniosek prokuratora generalnego tego kraju. Według agencji Reutera o zablokowaniu strony poinformował rosyjski państwowy regulator mediów Roskomnadzor.

Zdjęcie ilustracyjne
pixabay.com/joffi

Powodem zablokowania dostępu do strony było "rozpowszechnianie nieprawdziwych informacji na temat specjalnej operacji wojskowej prowadzonej przez siły zbrojne Rosji na terytorium Ukrainy" - napisano w powiadomieniu.

Od czasu rozpoczęcia wojny na Ukrainie władze Rosji uniemożliwiają w swym kraju wiarygodne przekazy medialne na temat konfliktu, blokując strony internetowe zagranicznych serwisów informacyjnych, które uznawane są za rozpowszechniające "fałszywe" wiadomości na temat działań wojennych.

Rosyjska narracja...

Reuters przypomina, że Rosja nazywa rozpętaną przez siebie wojnę "specjalną operacją wojskową" mającą na celu ochronę rosyjskojęzycznej ludności Ukrainy przed rzekomymi prześladowaniami. 

 

 


Źródło: niezalezna.pl, PAP

#Rosja #Wielka Brytania

az
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo