Oferujemy to, co dziś najcenniejsze- mówi prezes PZU

Podstawowa wartość, jaką oferują ubezpieczyciele, czyli bezpieczeństwo, należy dziś do najcenniejszych i powszechnie pożądanych. Musimy wykorzystać szansę, jaką dają rosnące potrzeby klientów w tym zakresie, by zwiększyć powszechność ubezpieczeń w Polsce.

fot. mat. pras.

dr hab. Beata Kozłowska-Chyła, prezes PZU

Grupa PZU, największy konglomerat finansowy w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej o aktywach ponad 400 mld zł, dysponuje odpowiednim potencjałem, doświadczeniem i pomysłami, by nadawać kierunek zmianom i kreować nowe standardy na rynku.

W najbliższych latach, realizując nową strategię Grupy PZU, chcemy m.in. budować kompleksowe ekosystemy integrujące wiele produktów finansowych – od ubezpieczeniowych przez bankowe, inwestycyjne, medyczne, emerytalne po rozbudowane pakiety usług typu assistance.

Wszystko po to, by udostępniać w jednym, wygodnym miejscu produkty i usługi, które są komplementarne oraz rzeczywiście użyteczne i dopasowane do danej grupy klientów. Coraz większą wagę będziemy też przykładać do prewencji i profilaktyki, wykorzystując nowe technologie do tworzenia rozwiązań przewidujących i ostrzegających klientów przed różnymi zagrożeniami, by pomóc im ograniczać ryzyko w codziennym życiu. Ogromne możliwości w tym zakresie widzimy dziś m.in. w obszarach zdrowia, cyber czy bezpieczeństwa procesów przemysłowych. Grupa PZU ma ok. 22 mln klientów, w tym miliony podmiotów gospodarczych, i dociera ze swoimi produktami lub usługami nawet do 80 proc. gospodarstw domowych w Polsce. To daje nam ogromne możliwości oddziaływania na rzeczywistość, ale także nakłada na nas wielką odpowiedzialność. Dlatego rozwijamy i będziemy rozwijać nasz biznes w sposób zrównoważony, odpowiedzialny społecznie i ekologicznie.

 

 

 



Źródło: redakcja

#Davos

redakcja
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo