Błazenada Onetu. Twierdzili, że Andrzej Duda nie pojawił się w Fox News, po czym...

"Andrzej Duda wbrew zapowiedziom nie pojawił się w programie amerykańskiego skandalisty" - pisał redaktor naczelny Onetu Bartosz Węglarczyk, cytując "rewelacje" własnego portalu. Okazało się jednak, że to fake news, a Onet musiał rakiem wycofywać się ze swojego kłamstwa.

Jakub Szymczuk/KPRP

Jakub Kumoch, Sekretarz Stanu w Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej i szef Biura Polityki Międzynarodowej, informował, że Andrzej Duda podczas swojej wizyty w USA udzieli wywiadu słynnemu dziennikarzowi Tuckerowi Carlsonowi z Fox News.

Zaraz potem największe portale w Polsce - m.in. Onet i WP - zaczęły atakować Carlsona za "rasizm" i "kontrowersyjność" - dodając jednocześnie, że prezydent RP wcale się w Fox News nie pojawił. 

Zapowiadano, że Andrzej Duda udzieli wywiadu kontrowersyjnemu amerykańskim publicyście Tuckerowi Carlsonowi w Fox News. Nie pojawił się jednak w programie

- pisał portal wp.pl, a w podobnym tonie słowa Kumocha podważali dziennikarze Onetu i portalu NaTemat.pl.

Zaraz potem posypały się wpisy zwolenników "totalnej opozycji", podekscytowanych doniesieniami Węglarczyka i towarzyszy.

Szybko jednak okazało się, że to bzdury. Program z Carlsonem nie był bowiem nagrywany "na żywo", co tuzom polskiego dziennikarstwa nie przyszło do głowy.

Reakcja Onetu?

 

 

Źródło: niezalezna.pl

Grzegorz Wierzchołowski
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo