Wczoraj ujawniliśmy, że ETPC przyznał rację Wyszkowskiemu. Dziś tym newsem chwali się wpolityce.pl

Wczoraj portal niezalezna.pl ujawnił, że Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasbourgu przyznał rację Krzysztofowi Wyszkowskiemu, który złożył skargę dotyczącą jego procesu z Lechem Wałęsą. Dziś tę informację - z dopiskiem "Tylko u nas" - podaje portal wpolityce.pl.

foto w tle: Tomasz Hamrat/Gazeta Polska

Wczoraj wieczorem na naszych stronach opublikowaliśmy tekst, w którym ujawniliśmy, że Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasbourgu przyznał - po latach - rację Krzysztofowi Wyszkowskiemu, uznając, że sąd, wydając wyrok w 2011 r. w jego procesie z Lechem Wałęsą, działał niepraworządnie. ETPC nakazał wypłacenie Wyszkowskiemu 20 tys. złotych odszkodowania.

Informację portalu niezalezna.pl, z uwzględnieniem źródła, cytowały także inne portale, w tym dorzeczy.pl.

Tymczasem dzisiaj, wczesnym przedpołudniem, kilkanaście godzin po naszej publikacji, na portalu wpolityce.pl ukazał się tekst pod tytułem:

TYLKO U NAS. Krzysztof Wyszkowski wygrywa przed ETPC! „Teraz każdy będzie mógł powiedzieć Wałęsie: ‘Kłamiesz, ty agencie esbecki’”

Informację, jako news portalu wpolityce.pl, zamieściła również Polska Agencja Prasowa. Zarówno na portalu, jak i w tekście agencyjnym - ani słowa o tym, że podawał to już wczoraj portal niezalezna.pl. 

 

Źródło: niezalezna.pl

mn
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo