Wzrost sprzedaży "Gazety Polskiej"

„Gazeta Polska” należy do tygodników opinii, których sprzedaż w lutym tego roku wzrosła w porównaniu do lutego 2012 r. Katastrofalny wynik odnotowało z kolej „Uważam Rze”, którego sprzedaż spadła aż o 82,1 proc. – podał portal wirtualnemedia.pl. &nb

Krzysztof Sitkowski
„Gazeta Polska” należy do tygodników opinii, których sprzedaż w lutym tego roku wzrosła w porównaniu do lutego 2012 r. Katastrofalny wynik odnotowało z kolej „Uważam Rze”, którego sprzedaż spadła aż o 82,1 proc. – podał portal wirtualnemedia.pl.
 
Liderem w segmencie pozostał „Gość Niedzielny” (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”). Jego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2013 roku wyniosła 144 658 egz. i była o 3,85 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
 
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała „Polityka” (Polityka), której średnia sprzedaż ogółem poszła do góry o 1,63 proc. i wyniosła 125 498 egz. Trzecią pozycję zajął tygodnik „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) ze sprzedażą na poziomie 120 119 egz.
 
Z kolei „Gazeta Polska” w lutym 2012 roku kupowana była średnio w ilości 60.950 sztuk, a w tym roku już było to 63.024 egzemplarzy.

 
Najwięcej w drugim miesiącu br. stracił tygodnik „Uważam Rze” (Gremi Media), którego średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się aż o 82,1 proc. i ostatecznie wyniosła już tylko 24 438 egz., a tytuł spadł z drugiego miejsca aż na ósme.


(źródło wirtualnemedia.pl)

 

 



Źródło: wirtualnemedia.pl

gb
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo