Enea Na Igrzyskach W Tokio. Dzielimy się energią!

Enea, sponsor Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej, wspiera wszystkich polskich sportowców, którzy już od 23 lipca będą uczestniczyć w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio.

mat. pras.

W mediach ogólnopolskich rozpoczęła się kampania wizerunkowa firmy pod hasłem #RazemPoEmocje, która koncentruje się na wspólnym przeżywaniu i dopingowaniu polskich sportowców podczas olimpiady w Japonii. To pierwsza od lat tak szeroka akcja medialna Grupy Enea, stanowiąca główny element komunikacyjny marki w roku 2021. Kampania potrwa do zakończenia olimpiady, tj. 8 sierpnia. W projekcie bierze udział m.in. Natalia Partyka, utytułowana zawodniczka tenisa stołowego, trzykrotna uczestniczka igrzysk olimpijskich, pięciokrotna mistrzyni paraolimpijska i ambasadorka marki Enea, która także przygotowuje się do wyjazdu do Tokio i liczy na doping kibiców z kraju.

– Ogromnie cieszymy się, że możemy dzielić się dobrą energią z polską reprezentacją i towarzyszyć jej podczas igrzysk. Wsparcie zdolnych sportowców jest istotnym elementem zaangażowania społecznego Enei – z tego m.in. względu ambasadorką marki Enea jest Natalia Partyka. Wierzymy, że dzięki naszej współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim zawodnicy nie tylko zdobędą sportowe trofea, ale również dostarczą kibicom wspaniałych sportowych emocji i powodów do dumy – mówi Paweł Szczeszek, prezes Enei.

Firma od lat związana jest z Polskim Związkiem Towarzystw Wioślarskich, a od tego roku współpracuje z Polskim Związkiem Tenisa Stołowego oraz Polskim Związkiem Zapaśniczym.

Polscy sportowcy zdobyli już blisko 220 kwalifikacji w 24 dyscyplinach sportowych, m.in.: gimnastyce sportowej, jeździectwie, kajakarstwie (slalom i sprint kajakowy), kolarstwie szosowym i torowym, lekkoatletyce, pięcioboju nowoczesnym, piłce siatkowej, pływaniu, strzelectwie, taekwondo, tenisie stołowym, wioślarstwie, wspinaczce sportowej, zapasach, żeglarstwie. Do tej pory do olimpiady zakwalifikowało się 220 zawodników z Polski.

Dotąd na igrzyskach olimpijskich reprezentanci Polski zdobyli w sumie 305 medali, w letniej edycji 283, w zimowej 22. W trakcie ostatniej olimpiady w Rio de Janeiro Polacy zdobyli 11 medali.

Enea na czas przedolimpijski przygotowała dla najbardziej aktywnych kibiców konkursy i quizy w mediach społecznościowych. Znajdziemy tam także ebook z ciekawostkami dotyczącymi olimpiad oraz wioślarstwa i tenisa stołowego – dyscyplin, których jest głównym sponsorem. Stworzona zostanie także specjalna nakładka na zdjęcie profilowe dla osób, które chcą wyrazić swoje zaangażowanie w dopingowaniu polskich olimpijczyków podczas tegorocznych IO w Tokio.

To rzecz jasna nie jedyne zaangażowanie w sport Enei. Już 2 lipca mistrzowie sportu: Krzysztof Ignaczak, Cezary Trybański i Marcin Lijewski wyruszą w trasę z marką Enea, zapraszając do wspólnych treningów dzieci w wieku 9-13 lat. Projekt „Szyjemy sport na miarę z Eneą” odwiedzi w tym celu 10 miast północnej i zachodniej Polski. Firma propaguje sport wśród dzieci i młodzieży nie tylko w czasie wakacji – w ciągu całego roku funkcjonuje Enea Akademia Sportu. Enea zachęca też do uprawiania triathlonu i sponsoruje profesjonalne kluby sportowe w płn.-zachodniej Polsce.

 

Źródło: niezalezna.pl

mn
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo