Nowości w ofercie japońskiej firmy motoryzacyjnej

Japońska firma motoryzacyjna Honda wprowadza na polski rynek wariant Sport Line swojego największego SUV-a: CR-V e:HEV. Wyróżnikiem tej linii jest sportowa i wyrafinowana stylistyka. CR-V e:HEV Sport Line wyposażony jest w 2,0-litrowy silnik benzynowy i-VTEC osiągający 145 KM przy 6 200 obr/min oraz dwa silniki elektryczne: jeden działający jako generator i drugi napędowy o mocy 184 KM i wysokim momencie obrotowym 315 Nm.

mat. pras.


Odświeżona gama CR-V e:HEV jest standardowo wyposażona w zaawansowaną technologię hybrydową Hondy. Podobnie jak nowy Jazz e:HEV, CR-V otrzymał oznaczenie e:HEV, obowiązujące dla linii produktów e:TECHNOLOGY marki. Dla podniesienia atrakcyjności modelu CR-V e:HEV, Honda wprowadziła wariant Sport Line, cechujący się sportowymi elementami stylistyki.

Wraz z nową linią Sport Line wprowadzony został szereg aktualizacji we wszystkich wariantach CR-V e:HEV piątej generacji. Obejmują one nowy wzór kół z lekkich stopów metalu oraz udoskonalenia stylistyczne wnętrza. Dotychczasowe, imitujące drewno panele w kabinie zostały zastąpione elementami w kolorze srebrnym. W wariancie Elegance dostępne są nowe, stylowe, 18-calowe felgi oraz przyciemniane szyby. W modelach Executive dodano ponadto funkcję bezprzewodowego ładowania telefonu.
Dodanie CR-V do rodziny e:TECHNOLOGY następuje po wprowadzeniu w 2020 roku nowych modeli Jazz e:HEV oraz Hondy e. Jest to wyraz zobowiązania Hondy do elektryfikacji 100% głównego nurtu europejskiej oferty marki do 2022 roku.

 

Nowa, wyróżniająca się wersja Sport Line dostępna jest w dwóch wersjach lakierowania: Crystal Black Pearl lub Platinum White Pearl i zawiera szereg przyciemnionych akcentów stylistycznych. Czarne elementy to m.in. listwy reflektorów i nakładki na lusterka boczne. Wykończenie w tym kolorze zastosowano również na felgach i nakrętkach kół. Modele Sport Line wyróżniają się dodatkowo ciemnymi, chromowanymi akcentami wokół świateł przeciwmgielnych i na grillu oraz przy zderzaku, drzwiach i klapie bagażnika.
 


CR-V e:HEV zachowuje responsywną i wysoce wydajną, zaawansowaną technologię hybrydowych układów napędowych Hondy. SUV jest wyposażony w 2,0-litrowy silnik benzynowy i-VTEC osiągający 145 KM przy 6 200 obr/min oraz dwa silniki elektryczne: jeden działający jako generator i drugi napędowy o mocy 184 KM i wysokim momencie obrotowym 315 Nm. Układ hybrydowy zapewnia emisję CO2 na poziomie 151 g/km (w cyklu łączonym WLTP) i zużycie paliwa 6,6 l/100 km (w cyklu łączonym WLTP) w przypadku modeli z napędem na przednie koła. W modelach AWD emisja CO2 wynosi 161 g/km (w cyklu łączonym WLTP), a zużycie paliwa 7,1 l/100 km (w cyklu łączonym WLTP). Hybrydowy układ może rozpędzić CR-V e:HEV od zera do 100 km/h już w 8,6 sekundy w wersji FWD i już w 8,9 sekundy w AWD. Prędkość maksymalna to 180 km/h.
 

 

 



Źródło: niezalezna.pl, mat. pras.

#branża motoryzacyjna #hybrydowe samochody

Paweł Kryszczak
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo