"Zakończyliśmy przekazywanie kilku kanałów i usunęliśmy szereg nagrań wideo zgodnie z zasadami naszej społeczności i odpowiednimi przepisami prawnymi"

- oświadczyła rzeczniczka YouTube'a.

Dodała, że wycofane kanały to m. in. państwowa telewizja Birmy MRTV (Myanma Radio and Television) oraz posiadane przez wojsko Myawaddy Media, MWD Variety i MWD Myanmar.