Były pracownik TVN mocno o byłym pracodawcy. "Mobbing i współczesne niewolnictwo"

Były wieloletni pracownik TVN-u opowiedział w mediach społecznościowych o tym, jak wyglądała praca dla cyfrowego giganta i jak spółka traktowała pracujące tam osoby. - Stawaliśmy się ofiarami mobbingu, współczesnego niewolnictwa, wykluczenia zawodowego, szantażu, odwetu. Byliśmy zmuszani przez pracodawcę do pracy po 16-17 godzin dziennie, w wyniku czego traciliśmy zdrowie - napisał.

Grupa ITI Ilustracja - ul. Augustowka 3 Fot. Piotr Galant / Gazeta Polska

Kamil Różalski przekazał, że z TVN-em związany był od samego początku istnienia stacji. - Pracowałem przy największych produkcjach, przez lata przyczyniając się do jej rozwoju oraz obecnej pozycji na rynku - poinformował. 

[polecma:https://niezalezna.pl/377321-znow-zwolnienia-w-tvn-ie-pozostalym-pracownikom-obnizono-pensje-w-wielu-dzialach-panika]

W dalszej części wpisu mężczyzna wyjawił, że szantażem został zmuszony przez dyrektora do rozwiązania umowy za porozumieniem stron i od 1.01.2013 roku z pracownika stałem się współpracownikiem.  

- Od tego momentu ja, moje koleżanki i koledzy byliśmy traktowani jak ludzie drugiej kategorii. Stawaliśmy się ofiarami mobbingu, współczesnego niewolnictwa, wykluczenia zawodowego, szantażu, odwetu. Byliśmy zmuszani przez pracodawcę do pracy po 16-17 godzin dziennie, w wyniku czego traciliśmy zdrowie. Orwellowska rzeczywistość stała się faktem w TVN SA. Nepotyzm, łapówki, łamanie prawa pracy, szantaż, poniżanie, łamanie RODO i inne patologie stały się chlebem powszednim w TVN. Nieprawdopodobnym jest to, że telewizja ta ma czelność pouczać innych w aspekcie etyki, sama nie przestrzegając u siebie podstawowych standardów i przepisów prawa

- wyjaśnił. 

Różalski wyjawił, że jeszcze niedawno w TVN SA zatrudnionych było niezgodnie z prawem pracy około 1800 osób. -  To ludzie bez prawa do emerytury, urlopu, ubezpieczenia zdrowotnego. To też ogromne pieniądze w nieodprowadzonych składkach do ZUS - napisał. 

- Grupa osób (której też jestem członkiem), zgodnie z procedurą informowała Discovery Inc. (właściciela TVN SA) o patologiach i łamaniu prawa. Co zrobili Amerykanie? Złamali procedury, które sami ustanowili. Naruszyli naszą anonimowość, narażając nas na działania odwetowe ze strony TVN (na które nawiasem mówiąc nie trzeba było długo czekać) 

- przekazał.

- O łamaniu prawa, wprowadzaniu w błąd inwestorów, unikaniu płacenia podatków w Polsce, hipokryzji, podwójnych standardach stosowanych przez Discovery Inc. oraz TVN SA będziemy konsekwentnie informować prasę, tak by opinia publiczna w Stanach Zjednoczonych, Polsce i niektórych krajach UE została rzetelnie poinformowana. O tytułach w których będzie można przeczytać o w/w patologiach, będę informował na bieżąco 

- zakończył wpis. 

 

 

Źródło: Facebook, Niezalezna.pl

albicla.com@adriansiwek
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo