Z kolei na przestrzeni całego roku naznaczonego restrykcjami spowodowanymi pandemią Covid-19, Audi dostarczyło w sumie 1 692 773 auta. To spadek o 8,3 proc. w porównaniu z rokiem 2019. Pomimo tego, Audi odnotowało nowy rekord sprzedażowy w Chinach, dostarczając na tamtejszy rynek 727 358 samochodów – notując wzrost o 5,4 proc. Również na polskim ryku, pomimo niesprzyjających warunków, wzrosła ilość rejestracji nowych Audi – o 13,25 proc., do 15 602 egzemplarzy.

Popyt na odnoszący sukcesy model Audi e-tron (w tym Audi e-tron Sportback) w roku 2020 wzrósł o 79,5 proc. w porównaniu z 2019 (2020: 47 324 samochody). Biorąc pod uwagę inne modele z gamy Audi, to największe wzrosty w porównaniu z rokiem 2019 odnotowały Audi Q3 (+18,1 proc.) i Audi A6 (+11,8 proc.). Bardzo popularne wśród klientów były też sportowe wersje modelowe spod znaku Audi Sport. Dostarczono ich w roku 2020 ponad 29 300, co oznacza wzrost aż o 16,1 proc. w porównaniu z 2019 r. 

W zestawieniu TOP 20 – dwudziestu najlepiej sprzedających się na polskim rynku marek samochodowych – jedyną, która zwiększyła swą sprzedaż, była marka Audi, notująca wzrost liczby rejestracji w naszym kraju: o 13,25 proc. Audi dostarczyło klientom w Polsce 15 602 samochody (2019 r. – 13 777 egz.), zwiększając tym samym udział w rynku z 2,48 w 2019 r. do 3,64 proc. w 2020 r.