Na szczególne wyróżnienie zasługuje rezultat modelu Octavia, który po raz kolejny był najczęściej wybieranym samochodem w Polsce oraz znakomite przyjęcie aut z napędem elektrycznym i hybrydowym typu plug-in, dzięki którym Škoda w krótkim czasie stała się liderem e-mobilności na polskim rynku.

W 2020 roku cała  branża motoryzacyjna mierzyła się  z wyzwaniami, jakie przyniosła globalna pandemia koronawirusa. W konsekwencji czeskie fabryki Škody zostały czasowo zamknięte, a produkcja samochodów ograniczona. Choć samochody Škody cieszyły się w minionym roku ogromnym zainteresowaniem, utrudnienia nie pozwoliły marce zaspokoić wszystkich potrzeb klientów. W 2021 roku zamówienia te będą konsekwentnie realizowane, by spełnić wszystkie ich oczekiwania. Pomimo wyzwań związanych z pandemią Škody zwiększyła w minionym roku udział w polskim rynku z 12,4 proc. do 13,2 proc. Marka kończy 2020 r. z liczbą 56 334 zarejestrowanych samochodów.

W minionym roku Škoda postawiła na elektromobilność, a na rynku motoryzacyjnym odnotowano sporą dynamikę wzrostu rejestracji samochodów w pełni lub częściowo zelektryfikowanych. Na szczycie zestawienia samochodów elektrycznych uplasował się model CITIGOe iV z 516 zarejestrowanymi sztukami. Z kolei wśród zarejestrowanych samochodów hybrydowych typu plug-in pierwsze miejsce zajął SUPERB iV z wynikiem 498 zarejestrowanych egzemplarzy. 

Škoda zamknęła rok 2020 z bardzo dobrymi wynikami sprzedażowymi czwartej generacji modelu Octavia, który spotkał się ze znakomitym przyjęciem. To najczęściej wybierany przez Polaków nowy samochód osobowy. Do kierowców trafiło 18 667 sztuk jednego z flagowych modeli marki.