W grudniu sprzedaż marki Kia spadła o 3,8 procent, do 218.256 samochodów, w porównaniu ze sprzedażą w analogicznym miesiącu 2019 roku. Sprzedaż w Korei spadła do 38.857 aut, co oznacza spadek o 20,9 procent. Był on spowodowany głównie zakłóceniami produkcji w lokalnych fabrykach. W grudniu sprzedaż poza Koreą wzrosła o 1 procent, do 179.399 egzemplarzy. W Polsce rejestracji nowych samochodów osobowych marki Kia w ubiegłym roku było o 18% mniej niż w 2019 roku, podczas gdy cały rynek skurczył się o 23%.
 

Numerem jeden Kii w Polsce jest rodzina modeli Ceed (10.776 egzemplarzy), pozostałe miejsca na podium należą do SUV-ów – drugi jest Sportage (4657 sztuk), a trzeci Stonic (3054 auta). W światowym rankingu sprzedaży marki Kia pierwsze miejsce z wynikiem 366.929 egzemplarzy zajął SUV Sportage, za nim uplasował się również SUV – Seltos – z wynikiem 328.128 sztuk oraz sedan K3, którego wybrało 237.688 nabywców.


Kia Motors Corporation w ubiegłym roku na świecie sprzedała 2,61 miliona aut. W tym roku ta południowokoreańska firma planuje na świecie sprzedać około 2,92 miliona samochodów co jest wzrostem sprzedaży o 12,1 procent. W tym jest 535.000 egzemplarzy w Korei i 2,39 miliona aut na rynkach zagranicznych. Zwiększenie rentowności marka planuje osiągnąć za pomocą jeszcze bardziej elastycznego podejścia do oferty modeli dostosowanych do poszczególnych regionów.