Pracujemy, by jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług systemu Makler, który padł ofiarą awarii - powiedział w piątek rzecznik prasowy ING Piotr Utrata. Zapewnił, że bank będzie starał rozpatrywać wszystkie reklamacje związane z awarią w przyspieszonym trybie .

Jak wyjaśnił Utrata, moduł Makler w Moim ING i aplikacja ING Makler Mobile jest całkowicie niedostępna od czwartku.

Utrata wskazał, że przyczyną jest awaria kluczowej dla tych aplikacji usługi po stronie zewnętrznego dostawcy. "Pracujemy, żeby jak najszybciej przywrócić pełny dostęp do usług" - zapewnił.

Utrata przeprosił klientów za utrudnienia.

"Mamy świadomość sytuacji, w jakiej postawiliśmy naszych klientów"

przyznał.

Dodał, że inwestorzy mogą śledzić informacje i instrukcje "co powinni zrobić na naszej stronie internetowej, którą na bieżąco aktualizujemy".

"Na stronie w aktualnościach udostępniliśmy również formatkę umożliwiającą w uproszczony sposób składanie reklamacji"

powiedział.

Zapewnił, że bank będzie starał "rozpatrywać wszystkie reklamacje związane z awarią w przyspieszonym trybie".

Jak czytamy w informacji na stronie internetowej, bank "nie jesteśmy w stanie podać terminu i godziny przywrócenia systemu". Dodano, że z powodu dużej liczby telefonów dotyczących awarii, również kontakt z infolinią Biura Maklerskiego może być utrudniony.

Jak wskazano, 2 grudnia o godzinie 17:05 bank rozpoczął wraz z dostawcą prace naprawcze. "Na czas ich trwania musieliśmy wyłączyć: moduł Makler w systemie bankowości internetowej, aplikacja ING Makler Mobile" - zaznaczono. Zapewniono, że aplikacja mobilna Moje ING mobile i system bankowości internetowej Moje ING działają bez zakłóceń.



Artykuł pochodzi ze strony filarybiznesu.pl