Samochody dla Straży Granicznej wyposażone są w mocny i dynamiczny, 2-litrowy, turbodoładowany silnik benzynowy o moc 272 KM i momencie obrotowym 400 Nm, który współpracuje z 8-biegową, automatyczną przekładnią specjalnie skalibrowaną do możliwości Wranglera. Układ napędowy zapewnia przyspieszenie 0-100 km/h w 7,3 sekundy, zaś prędkość maksymalna jest elektronicznie ograniczona do 177 km/h. Układ współpracuje z systemem napędu 4x4 Full-Time Command-Trac, który obejmuje 2-biegową skrzynię rozdzielczą z przełożeniem reduktora 2,72:1 i cztery tryby pracy (plus tryb Neutral):

2H – napęd na tylne koła, do jazdy po drogach utwardzonych;

4H Auto – dołączany napęd na cztery koła Full-Time do jazdy na co dzień przy gorszych warunkach na drodze i w lekkim terenie;

4H Part-Time – napęd na cztery koła do jazdy w terenie lub poza drogami utwardzonymi;

N Neutral – odłączenie napędu w skrzyni rozdzielczej, umożliwiające np. holowanie za innym pojazdem;

4L Low – napęd na cztery koła z przełożeniem redukcyjnym, do jazdy w trudnym i wymagającym terenie

Dodatkowo samochody dla Straży Granicznej są wyposażone w tylny mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu Trac-Lok, który zwiększa trakcję na tylnych kołach podczas pojazdy po śliskich, trudnych nawierzchniach, jak piasek, żwir, błoto, śnieg czy lód.

Pierwsza partia 28 egzemplarzy została wydana i po zarejestrowaniu zostanie rozdysponowana między cztery oddziały Straży Granicznej – 13 Jeepów otrzyma oddział podlaski, 10 – oddział warmińsko-mazurski, nadbużański – 4, a karpacki – 1. Pozostałe 32 pojazdy trafią do funkcjonariuszy Straży Granicznej w grudniu.