Kia Stinger jest teraz oferowana wyłącznie w topowej wersji GT, z napędem na cztery koła, 8-stopniową przekładnią automatyczną i bardzo bogatym wyposażeniem seryjnym.  W ramach faceliftingu w Kia Stinger wprowadzono szereg ulepszeń technologicznych, przybyło także sporo nowych systemów asystujących. Pod maską fastbacka pracuje znany 3,3-litrowy silnik V6 T-GDi o mocy 370 KM i 6000 obr./min. 
Dzięki dwóm turbosprężarkom maksymalny moment obrotowy wynosi aż 510 Nm i jest dostępny w szerokim zakresie obrotów – od 1300 do 4500/min., co zapewnia doskonałe osiągi w każdej sytuacji na drodze. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje Stingerowi V6 T-GDi zaledwie 4,9 sekundy, co sprawia, że ​​jest to najszybszy samochód, który Kia kiedykolwiek sprzedawała w Europie.
W standardzie nowy system multimedialny z 10,25-calowym ekranem, zapewniający łączność z internetem.  Szeroka gama systemów poprawiających bezpieczeństwo obejmuje m.in. nowego asystenta martwego pola z funkcją wyświetlania obrazu na ekranie komputera pokładowego (Blind-Spot View Monitor). Kia Stinger po faceliftingu jest oferowana w Europie z 7-letnią gwarancją na 150.000 km.
„Stinger to topowy model marki Kia w Europie. Samochód stworzony z myślą o kierowcach, którzy lubią pokonywać duże odległości w sposób bardzo komfortowy i którzy cenią wyjątkowy styl” – mówi Wojciech Szyszko, Dyrektor Zarządzający Kia Motors Polska. 
Polska pod względem popularności Stingera, ze sprzedażą na poziomie ponad 1.600 egzemplarzy, plasuje się na trzecim miejscu w Europie. Od 2017 roku, kiedy rozpoczęła się sprzedaż tego modelu na Starym Kontynencie, nabywców znalazło w sumie około 10.000 Stingerów.