YouGov przeprowadził badanie na reprezentatywnej próbie 14 000 osób. Badanie pozwala lepiej określić profil klientów marki. Możemy się dowiedzieć, że 79 proc. właścicieli samochodów marki uważa, że ich samochód jest dostosowany do potrzeb rodziny, 36 proc. chce, żeby reklamy marki dostarczały im rozrywki, a 31 proc. respondentów kupuje wyłącznie samochody produkowane w ich kraju.

Wynik badania to dla marki Peugeot niezwykły sukces będący ukoronowaniem trwającego już od kilku lat procesu podwyższania klasy modeli marki, a także wyraz uznania dla rasowej stylistyki i wyjątkowej przyjemności jazdy samochodami spod znaku lwa.

W momencie obchodów 210-lecia marki jesteśmy dumni, że w opinii Francuzów zajęliśmy pierwsze miejsce pod względem wizerunku. To nagroda za wieloletnią pracę zespołów konstrukcyjnych i projektowych oraz sieci sprzedaży

– oświadczył Guillaume Couzy, dyrektor Peugeot France.