Nowe oblicze Opla Mokki

W ubiegłym tygodniu dyrektor generalny firmy Opel Michael Lohscheller zaprezentował w centrali firmy zlokalizowanej w niemieckiej miejscowości Rüsselsheim nowego Opla Mokkę. Już od rozpoczęcia przyjmowania zamówień nowa Mokka jest dostępna jako samochód napędzany benzyną, olejem napędowym lub wyłącznie napędem elektrycznym – wybór należy do klienta” — mówi dyrektor generalny firmy Opel, Michael Lohscheller.

mat. pras.

Mokka jest pierwszym modelem marki z nowym obliczem – panelem przednim Opel Vizor. Samochód zaprojektowany z myślą o wzbudzaniu emocji zapowiada przyszły kierunek stylistyczny marki. Nowością jest również przeprojektowany znak Blitz, czyli błyskawica Opla, a także centralnie umieszczona nazwa modelu na tylnej klapie. 
Nowa Mokka jest też pierwszym Oplem z deską rozdzielczą Pure Panel oraz w pełni cyfrowym kokpitem. Jest to wreszcie pierwszy Opel od samego początku sprzedawany zarówno z napędem elektrycznym, jak i z bardzo oszczędnymi silnikami spalinowymi. 
Nowego Opla Mokkę charakteryzującego się kompaktowymi wymiarami i pięciomiejscowym wnętrzem można zamówić w Polsce w cenie już od 79 990 złotych.  
Silniki benzynowe oraz wysokoprężny oferują moc od 74 kW (100 KM) do 96 kW (130 KM). Wszystkie zespoły napędowe zadowalają się umiarkowaną ilością paliwa, zapewniając jednocześnie znakomite osiągi.
Z kolei ceny bezemisyjnej Mokki‑e rozpoczynają się już za 139 900 zł. Prawie bezgłośny napęd elektryczny rozwija moc aż 100 kW (136 KM) i maksymalny moment obrotowy 260 Nm, dostępny od chwili ruszenia z miejsca. Według cyklu WLTP1 akumulator o pojemności 50 kWh pozwala na przejechanie do 324 kilometrów na jednym ładowaniu. 
Do dyspozycji kierowcy znajdują się zaawansowany tempomat (ACC) i aktywne pozycjonowanie na pasie ruchu. W oświetleniu również zastosowano najnowsze technologie, w tym niespotykane w tym segmencie rynku adaptacyjne i nieoślepiające matrycowe reflektory IntelliLux LED® złożone z 14 elementów. 
Wszystkie warianty Mokki są standardowo wyposażone w elektryczny hamulec postojowy oraz system rozpoznawania znaków drogowych. Dostępna jest również kamera cofania obejmująca kąt 180 stopni, asystent automatycznego parkowania, system Flank Guard oraz układ ostrzegania o pojeździe w martwym polu.
 

 

Źródło: niezalezna.pl, mat. pras.

Paweł Kryszczak
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo