"Kijowski Oddaj Diengi" - czytamy na okładce środowego wydania "Gazety Polskiej Codziennie".

A w artykule czytamy, że ekslider KOD został skazany przez Sąd Rejonowy w Pruszkowie na karę roku więzienia w zawieszeniu na dwa lata. Uznano go winnym poświadczenia nieprawdy w fakturach za rzekome usługi informatyczne na kwotę 121 tys. zł. "GPC" przypomina także, że Kijowski w przeszłości był zatrudniany przez prezesa PZPN. A sprawa ta była jednym z tematów objętych zakazem pisania przez "Codzienną".

Czy i Kijowski zażąda, by sędziowie zakazali pisania o nim przez wolne media? Poczekamy, zobaczymy - ale przedtem zachęcamy Państwa do lektury środowej "Gazety Polskiej Codziennie".