Prezes zarządu Tauron Polska Energia Wojciech Ignacok uważa, że taki stan rzeczy oznacza, iż Tauron to marka, która wzbudza pozytywne odczucia klientów. 

- to najlepszy dowód na to, że TAURON jest marką budzącą zaufanie

- stwierdza prezes Ignacok.

Skąd tak dobre wyniki Tauron Polska Energia? Okazuje się, że może to wynikać z odpowiedniej strategii i jej systematycznej realizacji. Dlatego, według badań firmy, aż 87 procent klientów deklaruje, że poleciłoby gaz w Tauronie rodzinie i znajomym.

- Przy budowaniu oferty gazowej wykorzystaliśmy nasze najlepsze doświadczenia związane ze sprzedażą energii, oferując klientom wygodne usługi serwisowe. Takie podejście to kolejny etap budowy koncernu multienergetycznego, którego kompleksowa oferta obejmuje media energetyczne powiązane z całym spektrum usług dodatkowych  

– dodaje Ignacok.

Te usługi dodatkowe to w wybranych pakietach nie tylko pomoc serwisanta od prądu i gazu, ale też... hydraulika, ślusarza, szklarza czy technika urządzeń klimatyzacji. Warto dodać, że w przypadku usług serwisowych, gwarantowany jest przyjazd serwisanta w ciągu czterech godzin, również w niedzielę i święta.

W ofercie Taurona znajdziemy niską cenę (o 5 procent niższą niż u największego sprzedawcy gazu w Polsce!) czy usługi fachowców. W dodatku proces zmiany sprzedawcy gazu nie należy do trudnych, co sprawia, że wielu osobom łatwiej zdecydować się na ten krok. Ale to nie wszystko - jest też "zwrot za prąd", czyli program pomniejszający rachunek o określoną kwotę w zależności od wybranej oferty. Najwięcej można oszczędzić aż 300 złotych, jeżeli wybierzemy pakiet prąd i gaz. Z kolei pakiet gazu z serwisantem gazowym 24h, dostanie 100 zł zwrotu.