„W każdy wakacyjny wtorek od 7 lipca do 25 sierpnia będziemy w innej lubuskiej gminie z mobilnym stoiskiem promocyjnym”

– wyjaśniła dyrektor Wydziału Promocji i Informacji UM Gorzowa Wlkp. Marta Liberkowska.

Wskazała, że samorząd Gorzowa od kilku lat intensywnie pracuje nad poprawą jakości miejskiej infrastruktury, a zmiany te dedykowane są zarówno mieszkańcom, jak i przebywającym w mieście gościom i turystom.

„Z ofertą na spędzanie wolnego czasu pragniemy dotrzeć do naszych sąsiadów, mieszkańców regionu, którzy bywają w Gorzowie, ale dotąd jeszcze nie znaleźli czasu, by poznać miasto bliżej. My chcemy udowodnić, że warto”

– dodała Liberkowska.

Podczas wakacyjnych wizyt w kilku gminach będą prezentowane walory miasta, m.in. przyrodnicze, atrakcje kulturalne i rozgrywkowe czy oferta gastronomiczna.

„Przez kilka godzin w centralnych miejscach odwiedzanych miejscowości, wśród mieszkańców, będziemy opowiadać o Gorzowie. Rozdamy materiały informacyjne i promocyjne, poczęstujemy lokalnymi przysmakami. Będą z nami znani gorzowianie, którzy zaprezentują program artystyczny, przygotują warsztaty lub po prostu opowiedzą, dlaczego warto do Gorzowa wracać”

– zapowiedziała Liberkowska.

Partnerami akcji są miejskie spółki i instytucje: CRS Słowianka, Gorzowski Rynek Hurtowy, GOT, Inneko, PWiK oraz Muzeum Lubuskie.

Pierwsze spotkanie dobędzie się w we wtorek 7 lipca br. w Strzelcach Krajeńskich, m.in. z udziałem zespołu tańca ludowego „Mali Gorzowiacy” oraz pracowników Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Słowianka i Gorzowskiego Ośrodka Technologicznego.

Następnymi przystankami Gorzów Tour będą: Barlinek, Przytoczna, a ostatnim w lipcu - Kostrzyn nad Odrą.