Jak informuje portal Wirtualne Media, łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w marcu 2020 roku wyniósł 16,79 proc. Było to o blisko 71 procent więcej niż w marcu 2019 roku. Liderem kanałów informacyjnych w marcu została stacja TVP Info, której średni dobowy udział w rynku mediów wyniósł 6,5 procent - to wzrost aż o 109 procent względem ubiegłego roku.

Warto jednak zwrócić uwagę na coraz lepsze statystyki Telewizji Republika. W marcu 2019 roku jej średni dobowy udział na medialnej giełdzie wyniósł 0,030 procent, a w tym roku - 0,044 procent; stanowi to wzrost o 46,68 procent. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49), TV Republika uzyskała wynik aż o 88,89 procent lepszy niż przed rokiem - wzrost z 0,009 procent udziału do 0,017 procent udziału.