Gracze i twórcy gier komputerowych łączą siły przeciwko COVID-19

Przemysł gier komputerowych jednoczy się by promować komunikaty Światowej Organizacji Zdrowia w celu zwalczania COVID-19. Własnie startuje kampania #PlayApartTogether. W jej ramach zarówno twórcy gier zachęcają graczy do przestrzegania wytycznych BHP dla COVID-19 i udostępniają niezbędne informacje oraz powiązania społecznościowe.

11333328/Pixabay

Firmy z ogólnoświatowego sektora gier komputerowych zgodziły się na propagowanie najważniejszych komunikatów WHO, aby w ten sposób przyczynić się do ograniczenia szerzenia się COVID-19. W tym celu 18 liderów w branży uruchomiło w ramach rozrywki interaktywnej inicjatywę #PlayApartTogether zachęcającą rozległą sieć użytkowników do stosowania się do zaleceń zdrowotnych WHO, w tym w zakresie do zachowania odległości między ludźmi, higieny rąk, odpowiedniego zachowania podczas kichania/kaszlu i innych skutecznych działań profilaktycznych, jakie można podjąć w walce z COVID-19. 

Wprowadzając specjalne wydarzenia, wywiady, aktywności, nagrody i inspiracje do niektórych z najpopularniejszych gier na świecie, inicjatywa #PlayApartTogether zachęca użytkowników do stosowania dobrych praktyk w celu ochrony zdrowia swojego, swoich bliskich i najbliższej społeczności. 

Zapewnienie bezpiecznej łączności między ludźmi nigdy przedtem nie miało tak krytycznego znaczenia, jak ma to miejsce obecnie. Gry to doskonała platforma, ponieważ zapewniają łączność między ludźmi przez pryzmat radości, celowości i znaczenia. Jesteśmy dumni, że możemy uczestniczyć w tak wartościowej i koniecznej inicjatywie.
- tłumaczy Bobby Kotick, dyrektor generalny światowego giganta gier komputerowych, Activision Blizzard.

Komunikaty dotyczące ochrony osobistej przeciw COVID-19 włączane są do treści gier, a ich twórcy (ścisła czołówka producentów gier komputerowych i branży gamingowej) zwracają w ten sposób uwagę, że „bez względu na to, gdzie się znajdujemy i w jaką grę gramy, dużo zależy właśnie od nas”. 

Bieżące aktualizacje i więcej informacji można znaleźć pod hashtagiem #PlayApartTogether w mediach społecznościowych.

Od 15 lat YouTube tworzy społeczność, w której ludzie robią coś osobno, ale razem poprzez filmiki #withme – teraz jednak ważniejsze są inicjatywy #StayHome i #PlayApartTogether. Niektóre z najbardziej wpływowych chwil na YouTube tworzą osoby, które aktywnie łączą się ze swoimi fanami i twórcami gier z całego świata za pomocą streamingów na żywo. Gracze wiedzą jak się jednoczyć, nawet jeśli robią coś osobno, dlatego zachowajmy ostrożność w tym czasie i nie przyczyniajmy się do wzrostu liczby zachorowań.
- mówi Ryan Wyatt, Global Head of Gaming w serwisie YouTube.
 

 

Źródło: niezalezna.pl, PAP, Business Wire

#koronawirus #styl życia #gry komputerowe #gaming

redakcja
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo