Zamierza on prowadzić rekolekcje na Twitterze przez cały adwent. Każdego dnia rano na twitterowym profilu metropolity wrocławskiego pojawi się specjalnie przygotowana grafika zawierająca myśl na dany dzień. Opatrzona będzie hasztagiem #uwierzyc_na_slowo.

Rzecznik archidiecezji wrocławskiej ks. dr Rafał Kowalski podkreślił, że grafikę można pobrać na telefon i wysłać bliskim czy znajomym.

- Abp Kupny ufa, że w ten sposób Słowo Boże dotrze w czasie adwentu do większego grona odbiorców

 – dodał rzecznik.

Tłumacząc nowy sposób komunikowania się z wiernymi, abp Kupny podkreślił, że ogromna rzesza ludzi nie rozstaje się dziś z telefonem komórkowym.

- Narzędzie to nie służy już jedynie do prowadzenia rozmów. Większość niemal bez przerwy przegląda na swoim telefonie strony internetowe czy portale społecznościowe

 – podkreślił metropolita wrocławski.

Brak treści ewangelicznych w internecie – zdaniem abp Kupnego – byłby zaniedbaniem ze strony Kościoła.

- Pan Jezus, nauczając, szedł tam, gdzie toczyło się życie ludzi, a dziś potencjalni słuchacze słowa Bożego żyją w świecie wirtualnym. Ten świat musi być dziś potraktowany jako miejsce do ewangelizowania

 – dodał hierarcha.