Szokujące ceny reklam w Super Bowl. Przed finałem NFL padł rekord

Na ponad dwa miesiące przed przyszłorocznym Super Bowl, finałem ligi futbolu amerykańskiego NFL, zostały wyprzedane wszystkie przerwy przeznaczone na reklamy - poinformowała stacja Fox Sports. 30 sekund ma wartość 5,6 mln dol. To rekord tej w branży.

SAB0TEUR [CC BY-SA 2.0 (https://creativecommons.org/licenses/by-sa/2.0)]

Mecz odbędzie się 2 lutego w Miami, a w przerwie największego w USA wydarzenia sportowo-medialnego wystąpią gwiazdy muzyki pop Jennifer Lopez i Shakira. W tym roku 30 sekund reklam podczas Super Bowl, który wywołuje wśród Amerykanów prawdziwe szaleństwo, kosztowało 5,3 mln dol.

Z roku na rok wydarzenia te biją rekordy telewizyjnej oglądalności, więc rosną także - i tak już astronomiczne - ceny czasu reklamowego. Firmy, które wykupiły reklamy na Super Bowl 2020, już chwalą się tym faktem i przygotowują specjalne spoty, które często stają się następnie "kultowymi".

Finały Super Bowl z lat 2010-2017 to jednocześnie osiem programów telewizyjnych najchętniej oglądanych w historii. Rekordowy był ten z 2015 roku - przed odbiorniki przyciągnął 114,4 mln mieszkańców USA. Ostatni cieszył się mniejszą popularnością - obejrzało go za pośrednictwem telewizji "tylko" 98,2 mln Amerykanów. W lutym triumfował zespół New England Patriots, który na stadionie w Atlancie pokonał Los Angeles Rams 13:3.

 

Źródło: PAP, niezalezna.pl

#NFL #Super Bowl

redakcja
Wczytuję ocenę...
Wczytuję komentarze...



Zobacz więcej
Niezależna TOP 10
Wideo