Wirtualnemedia.pl przedstawiły tabele porównujące sprzedaż tygodników w czerwcu i lipcu bieżącego roku. Procentowo największe straty na sprzedaży zanotowały "Gość Niedzielny" (-3,17%) i "Tygodnik do Rzeczy" (-3,01%).

Mniejsze spadki zaliczyły "Tygodnik Powszechny" (-2,17%), "Newsweek Polska" (-1,49%), "Polityka" (-0,98%), "Przegląd" (-0,87%) oraz "Sieci" (-0,09%). Jedynymi tygodnikami, które zwiększyły swoją sprzedaż są "Wprost" - o 4,41% oraz "Gazeta Polska", ze świetnym wynikiem +11,98%

Portal porównał także sprzedaż w lipcu 2018 i 2019 - okazuje się, że zdecydowanie najwięcej czytelników stracił "Newsweek Polska", od którego odpłynęło 19,71% czytelników. Również bardzo duży spadek zainteresowania pismem odnotował "Wprost", z spadkiem sprzedaży o 16,25%.

W segmencie tygodników opinii liderem pozostaje niezmiennie „Gość Niedzielny” (Instytut Gość Media). Jego średnia sprzedaż ogółem w lipcu 2019 roku wyniosła 103 061 egz. Było to o 2,67 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej

- informuje portal Wirtualnemedia.pl