Zmiany w zarządzie telewizji publicznej i Radia Kraków

Zdjęcie ilustracyjne / By Adrian Grycuk - Praca własna, CC BY-SA 3.0 pl, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=58853772

  

Mateusz Matyszkowicz został wybrany do zarządu TVP - powiedział dzisiaj dziennikarzom przewodniczący Rady Mediów Narodowych Krzysztof Czabański. Dodał, że podczas posiedzenia RMN odwołała prezesa Radia Kraków Przemysława Bolechowskiego. Jego następcą został Mariusz Bartkowicz.

"Pan Mateusz Matyszkowicz został wybrany do zarządu TVP. Jak państwo świetnie wiedzą, jest to człowiek bardzo kompetentny w sprawach programowych Telewizji Polskiej. Jego wybór nie jest, myślę, dla nikogo żadnym zaskoczeniem. Były pogłoski w mediach, że jest jednym z kandydatów. Myślę, że jego obecność w zarządzie bardzo dobrze może wpłynąć na jakość oferty TVP. Takie pokładamy nadzieję w tej nominacji"

- powiedział Czabański dziennikarzom, pytany o decyzje podjęte podczas czwartkowego posiedzenia RMN.

Dodał, że RMN "odwołała zawieszonego przez radę nadzorczą prezesa Radia Kraków Przemysława Bolechowskiego, dziękując mu za pracę dotychczasową".

"Tam niestety się okazało, że między zarządem a radą nadzorczą nie układa się współpraca. Trzeba to było jakoś rozwiązać. Rozwiązaliśmy to w ten sposób, że pan Bolechowski sam przyznał, że dalszy jego pobyt w Radiu Kraków nie służy temu radiu i jakby ułatwił nam decyzję o odwołaniu, za co mu zresztą bardzo dziękuję. A nowy prezes pan Mariusz Bartkowicz jest człowiekiem bardzo doświadczonym w Radiu Kraków, bo był zresztą kiedyś prezesem tego radia, był wiele lat dziennikarzem w tym radiu"

- poinformował Czabański.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, pap

Tagi

Wczytuję komentarze...

Zła restauracja nie otrzyma odszkodowania

zdjęcie ilustracyjne / suetot CC0

  

Amerykański portal turystyczny TripAdvisor wygrał dziś proces wytoczony mu w Barcelonie przez hiszpańskiego właściciela dwóch restauracji. Przedsiębiorca twierdził, że na portalu było zbyt dużo negatywnych opinii klientów o jego placówkach.

Sąd w Barcelonie orzekł, iż właściciel restauracji Marina Beach Club oraz Panorama w Walencji nie miał prawa żądać odszkodowania od władz portalu TripAdvisor, gdyż nie doszło do ingerencji administratorów w opinie zamieszczane na jego stronie o obu lokalach.

Sędzia zaznaczył, że nie doszło do złamania prawa, ponieważ „wszystkie filtry portalu działały poprawnie”. Oczyścił też amerykański portal z zarzutu o działanie w „złej wierze”.

W orzeczeniu sędzia wskazał, że restaurator miał możliwość zgłaszania poprawek dotyczących informacji o swoich placówkach. Wskazał, iż wycofanie opinii na ich temat byłoby działaniem na niekorzyść klientów.

Właściciel obu restauracji domagał się od portalu „odszkodowania za straty moralne” w wys. 660 tys. euro. Przedsiębiorca twierdził, że opinie internautów pojawiające się na portalu osłabiły wizerunek jego lokali.

W pozwie restaurator z Walencji oskarżył władze portalu o brak kontrolowania negatywnych komentarzy na temat swoich placówek gastronomicznych, a także o uniemożliwienie mu usunięcia swoich restauracji z grona lokali ocenianych przez użytkowników strony TripAdvisor.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl