Wygrała Eurowizję... plagiatem. Co teraz z piosenkarką z Izraela?

Netta / youtube.com/printscreen

  

Ubiegłoroczną edycję konkursu Eurowizji wygrała reprezentantka Izraela Netta Barzilai. Okazało się jednak, że wokalistka przy tworzeniu zwycięskiej piosenki pod tytułem "Toy", bardzo mocno zainspirowała się już istniejącym przebojem. Teraz będzie musiała podzielić się swoim sukcesem z Jackiem White'm - byłym wokalistą zespołu White Stripes.

Przebój piosenkarki z Izraela porwał publiczność na Eurowizji - nic dziwnego, ponieważ do złudzenia przypominał inny hitowy numer. W utworze "Toy" słychać dość mocną inspirację kawałkiem "Seven nation army" grupy White Stripes.

Sytuacja nie zakończyła się najlepiej dla zwyciężczyni ubiegłorocznej edycji Eurowizji - stwierdzono plagiat. W takim wypadku Netta Barzilai musiała dogadać się z byłym wokalistą White Stripes Jackiem White'm.

Jak podaje "The New York Times" artyści zawarli umowę, na mocy której Jack White został współautorem zwycięskiego utworu. Szczegóły umowy nie zostały jednak ujawnione, ponieważ zawierają klauzulę poufności.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl,

Tagi

Wczytuję komentarze...

Konfederacja przypuściła frontalny atak na PiS. Pomaga w tym... „Gazeta Wyborcza”

zdjęcie ilustracyjne / konfederacja.eu, mat. pras.

  

Analiza wpisów z mediów społecznościowych po wczorajszej debacie przedstawicieli komitetów wyborczych przyniosła niezwykle intrygujące wnioski. Okazuje się, że generowana na profilach treść praktycznie w 100 procentach ograniczała się wyłącznie do krytyki Prawa i Sprawiedliwości. To jeszcze nie koniec. Bardziej wnikliwa analiza wykazuje, że największy wpływ na spore zasięgi #Konfederacja w social media miała... „Gazeta Wyborcza”.

„Debata została głównie wykorzystana przez profile wspierające partię #Konfederacja do promocji #Bosak oraz dużej krytyki posłanki #PiS #Wiśniewska, inni kandydaci praktycznie niezauważeni w social media”.
- wynika z raportu portalu politykawsieci.pl.

[polecam:https://niezalezna.pl/272851-debata-obnazyla-prawdziwa-twarz-konfederacji-analiza-nie-pozostawia-zludzen-to-walenie-w-pis]

Natomiast wnikliwa analiza zasięgów generowanych przez hashtag #Konfederacja dobitnie dowodzi, że w przypuszczonym przez działaczy tej formacji frontalnym ataku na PiS pomagają media „Gazety Wyborczej”.

Podczas, gdy inne media nie zwracają zbytnio uwagi na poczynania działaczy Konfederacji, to właśnie „Gazeta Wyborcza” kolportuje różne doniesienia i wpisy z mediów społecznościowych tego obozu, przyczyniając się tym samym, do zwiększania zasięgów w social media.

Z analizy wynika jednoznacznie, że to właśnie „Wyborcza” jest medium, które ma zdecydowanie największy wpływ na zasięgi #Konfederacja.

Najbardziej intrygujące są jednak dane dotyczące ostatnich 24 godzin w mediach społecznościowych, a konkretnie istnej fali promocji Konfederacji. Tymczasem okazuje się, że generowana na profilach treść praktycznie w 100 procentach ograniczała się wyłącznie do krytyki Prawa i Sprawiedliwości.

 

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, politykawsieci.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl