Jak informują wirtualnemedia.pl, firma chce zwrócić uwagę na to, że obecnie w Wielkiej Brytanii tradycyjne rodziny (mama, tata, dziecko) stanowią zaledwie jedną trzecią liczby wszystkich rodzin.

Kierownictwo marki zauważa, że w przestrzeni publicznej pomijane są jednak te "wielopłaszczyznowe" rodziny. W związku z tym w swojej nowej kampanii postanowili pokazać je z innej strony. 

Nasza kampania #ThisIsFamily" stworzona w Studio Bvld ma na celu zmianę nieaktualnych etykiet i stereotypów rodzinnych. W River Island, celebrowanie i promowanie różnorodności i inkluzywności jest podstawą wszystkiego, co robimy jako marka. Mamy nadzieję, że ta nowa kampania będzie kontynuowała tę historię

- powiedziała szefowa marketingu marki River Island Angela Asiedua.

I tak twarzami marki zostały między innymi... dwie kobiety i ich córka, oraz para gejów z niemowlęciem.

instagram.com/River Island/Instastories

Dyrektor kreatywny w Studio Blvd Victor Pyk uważa, że nowa kampania odzieżowego giganta przedstawia... "nowoczesną i nigdy wcześniej nie zdefiniowaną rodzinę".