Teleturniej rozpoczyna się dość niewinnie i wesoło. Zasady są proste - kto zna odpowiedź na pytanie, zostaje przy stole, kto jej nie zna, odpada.

Prowadzący początkowo zadaje pytania o filtry na Instagramie, najnowsze trendy, czy funkcje na Twitterze. Uczestnicy odpowiadają na nie bezbłędnie. Schody zaczynają się dopiero, gdy padają pytania o rodzinę. 

Jaki jest ulubiony zespół Twojego syna? Jakie jest marzenie twojej żony? - na tego typu pytania odpowiedź dla uczestników już nie jest tak oczywista. W końcu uświadamiają sobie, że o życiu jakiegoś celebryty wiedzą więcej, niż o własnej rodzinie...

Na koniec reklamy Ikea informuje, że zawiesza swoją działalność w internecie na czas od świąt Bożego Narodzenia aż do Nowego Roku. Tym samym daje widzowi do myślenia nad tym, aby i on zmniejszył swoje zainteresowanie internetem, portalami i aplikacjami na telefonie, a skupił się w święta na więzi ze swoją rodziną.