Od kuchni w kawalerce do 20 milionów wyświetleń!

Pyszności / facebook.com

  

Ta historia zaczyna się podobnie, jak wiele innych: pomysł, jedna osoba, wielkie marzenia. To, co różni ją od pozostałych to jej zakończenie, a właściwie jego brak, czyli największa w kraju, ponad 1,5 milionowa społeczność kulinarna, która ciągle rośnie. To w skrócie życiorys "Pyszności", rzeszowskiego startupu, który swoimi wideo-przepisami podbija internet w Polsce.

Pasja, która stała się pracą

Pyszności powstawały w kawalerce, a pierwsze przepisy kręcone były w dwuosobowej ekipie, z użyciem garnków i noży podebranych mamom, babciom i wyniesionych z własnych mieszkań. Jak mówią założyciele profilu, wtedy nikt jeszcze nie przypuszczał, że proste przepisy, pokazujące krok po kroku jak wykonać danie, staną się fenomenem, Polacy zwariują na ich punkcie, a praca w kuchni i za kamerą stanie się ich pełnoetatowym zajęciem.

Rekordowa ilość wyświetleń

Metodą prób i błędów Pyszności znalazły swój styl i zdobywały doświadczenie w branży, a fanpage w niecałe 2,5 roku stał się największym tego typu miejscem w sieci, skupiającym fanów gotowania. To oni swoją aktywnością wygenerowali w październiku prawie 8-milionowy zasięg i 20 milionów wyświetleń filmów. Licznik zdaje się nie mieć limitu! Niedawno powstały także dodatkowe, sprecyzowane tematycznie strony, takie jakie Pyszności Junior, Słodkości, Pyszności Fit czy Partyshaker Polska, które śledzi już w sumie prawie 242 tysiące osób. Podsumowując, tylko w samym 2017 roku filmy Pyszności wyświetlono aż 190 milionów razy!

Współpraca z najlepszymi markami

Potencjał Pyszności dostrzegły także firmy obecne na polskim rynku. W ciągu ostatniego roku zespół wyprodukował filmy z product placement dla takich marek jak Sokołów, Jan Niezbędny, Red Bull, Finlandia, Dominos Pizza, Uber Eats czy Prymat w sumie generując 6 100 705 wyświetleń filmów reklamowych i 16 732 377 zasięgu postów z filmami. Warto dodać, że 98% tych wartości to organiczne wyniki bazujące na aktywności fanów! O czym to świadczy? O pozytywnej reakcji odbiorców na taką formę reklamy. Czy więc branded content to przyszłość reklamy w social mediach?

Od filmów do kulinarnej książki

Pyszności udowadniają, że tak. Pokazują także, że dobry pomysł, w połączeniu z pasją i ciężką pracą, może przerodzić się w fenomen, który podbija internet i wyznacza trendy marketingu w social mediach. Popularność profilu zaowocowała także wydaniem trzech kulinarnych książek, w tym najnowszej, Wielkiej Księgi Pyszności, która podobnie jak jej pierwsza część, idzie po tytuł bestsellera. Śmiało można powiedzieć, że przed nimi pyszny 2019 rok!

Źródło informacji: Grupa Popularne

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl,

Tagi

Wczytuję komentarze...


Ponad setka nowych zarażeń koronawirusem w Polsce! Ministerstwo Zdrowia podaje nowe dane

zdjęcie ilustracyjne / pixabay.com

  

Zanotowano 117 nowych przypadków koronawirusa, kolejne sześć osób zmarło - poinformowało Ministerstwo Zdrowia późnym wieczorem w piątek. Wcześniej resort ten informował, że tego dnia potwierdzonych zostało 320 nowych zakażeń oraz osiem przypadków śmiertelnych. Łącznie liczba potwierdzonych przypadków zakażenia koronawirusem w Polsce wynosi 3383 osoby, z nich 71 zmarło.

Nowe potwierdzone przypadki dotyczą: 39 osób z woj. kujawsko-pomorskiego, 17 z woj. mazowieckiego, 16 z woj. dolnośląskiego, 12 z woj. łódzkiego, ośmiu z woj. świętokrzyskiego, siedmiu z woj. podlaskiego, siedmiu z woj. pomorskiego, czterech z woj. małopolskiego, trzech z woj. warmińsko-mazurskiego, dwóch z woj. lubelskiego, jednej osoby z woj. wielkopolskiego i jednej z woj. lubuskiego.

Resort przekazał, że zmarło sześć kolejnych osób zakażonych koronawirusem. Są to: 89-letnia kobieta ze szpitala w Bytomiu, 67-letni mężczyzna ze szpitala w Katowicach, 75-letni mężczyzna ze szpitala w Zgierzu, 72-letni mężczyzna ze szpitala w Łodzi, 68-letnia kobieta i 66-letni mężczyzna ze szpitala w Poznaniu.

W sumie liczba zakażonych koronawirusem wzrosła do 3383, 71 z nich zmarło.

Media obiegła informacja o 69 osobach zakażonych w Domu Pomocy Społecznej w Tomczycach w pow. grójeckim (woj. mazowieckie). Dodatni wynik testów ma 60 mieszkańców i 9 pracowników placówki – informował dyrektor placówki Marek Beresiński.

W placówce przebywa 87 pensjonariuszy. To osoby schorowane i niepełnosprawne. W przypadku 60 mieszkańców wynik testu na obecność koronawirusa wyszedł pozytywny, reszta ma wyniki negatywne. Według dyrektora na razie objawy chorobowe, takie jak podwyższona temperatura czy kaszel, wystąpiły u kilku osób. Można się jednak spodziewać, że część z zarażonych pensjonariuszy będzie wymagała hospitalizacji.

 

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, PAP

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl | Gazeta Polska Podcasts