Od kuchni w kawalerce do 20 milionów wyświetleń!

Pyszności / facebook.com

  

Ta historia zaczyna się podobnie, jak wiele innych: pomysł, jedna osoba, wielkie marzenia. To, co różni ją od pozostałych to jej zakończenie, a właściwie jego brak, czyli największa w kraju, ponad 1,5 milionowa społeczność kulinarna, która ciągle rośnie. To w skrócie życiorys "Pyszności", rzeszowskiego startupu, który swoimi wideo-przepisami podbija internet w Polsce.

Pasja, która stała się pracą

Pyszności powstawały w kawalerce, a pierwsze przepisy kręcone były w dwuosobowej ekipie, z użyciem garnków i noży podebranych mamom, babciom i wyniesionych z własnych mieszkań. Jak mówią założyciele profilu, wtedy nikt jeszcze nie przypuszczał, że proste przepisy, pokazujące krok po kroku jak wykonać danie, staną się fenomenem, Polacy zwariują na ich punkcie, a praca w kuchni i za kamerą stanie się ich pełnoetatowym zajęciem.

Rekordowa ilość wyświetleń

Metodą prób i błędów Pyszności znalazły swój styl i zdobywały doświadczenie w branży, a fanpage w niecałe 2,5 roku stał się największym tego typu miejscem w sieci, skupiającym fanów gotowania. To oni swoją aktywnością wygenerowali w październiku prawie 8-milionowy zasięg i 20 milionów wyświetleń filmów. Licznik zdaje się nie mieć limitu! Niedawno powstały także dodatkowe, sprecyzowane tematycznie strony, takie jakie Pyszności Junior, Słodkości, Pyszności Fit czy Partyshaker Polska, które śledzi już w sumie prawie 242 tysiące osób. Podsumowując, tylko w samym 2017 roku filmy Pyszności wyświetlono aż 190 milionów razy!

Współpraca z najlepszymi markami

Potencjał Pyszności dostrzegły także firmy obecne na polskim rynku. W ciągu ostatniego roku zespół wyprodukował filmy z product placement dla takich marek jak Sokołów, Jan Niezbędny, Red Bull, Finlandia, Dominos Pizza, Uber Eats czy Prymat w sumie generując 6 100 705 wyświetleń filmów reklamowych i 16 732 377 zasięgu postów z filmami. Warto dodać, że 98% tych wartości to organiczne wyniki bazujące na aktywności fanów! O czym to świadczy? O pozytywnej reakcji odbiorców na taką formę reklamy. Czy więc branded content to przyszłość reklamy w social mediach?

Od filmów do kulinarnej książki

Pyszności udowadniają, że tak. Pokazują także, że dobry pomysł, w połączeniu z pasją i ciężką pracą, może przerodzić się w fenomen, który podbija internet i wyznacza trendy marketingu w social mediach. Popularność profilu zaowocowała także wydaniem trzech kulinarnych książek, w tym najnowszej, Wielkiej Księgi Pyszności, która podobnie jak jej pierwsza część, idzie po tytuł bestsellera. Śmiało można powiedzieć, że przed nimi pyszny 2019 rok!

Źródło informacji: Grupa Popularne

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl,

Tagi

Wczytuję komentarze...

Zarzuty w sprawie lichwiarskich pożyczek

/ http://cbsp.policja.pl

  

Policjanci z bydgoskiego Centralnego Biura Śledczego Policji zatrzymali czterech podejrzanych o udzielanie wysoko oprocentowanych pożyczek na zasadzie lichwy, a następnie przejmowanie nieruchomości stanowiących zabezpieczenie spłaty tychże pożyczek – powiedziała dziś rzecznik CBŚP kom. Iwona Jurkiewicz.

Według śledczych, grupa mogła działać w latach 2013 – 2019 na terenie Torunia, Bydgoszczy i Warszawy. Jak powiedziała rzecznik Prokuratury Krajowej Ewa Bialik, „członkowie grupy w gazetach - z reguły o tematyce rolniczej - zamieszczali ogłoszenia o możliwości uzyskania szybkiej pomocy finansowej przez osoby nie posiadające zdolności kredytowej”.

Z ich „usług” korzystały osoby, które bądź nie mogły uzyskać kredytów w bankach z uwagi na posiadane już zadłużenie, bądź którym zależało na szybkim uzyskaniu środków finansowych, niezbędnego między innymi do spłaty innych zobowiązań, wstrzymania licytacji komorniczych, czy też na leczenia osób najbliższych.

Jak przekazała prokurator Bialik, pokrzywdzeni podczas zawierania umowy „nie byli informowani o faktycznych warunkach umowy, w tym o terminie przeniesienia własności nieruchomości oraz wysokim wynagrodzeniu dla pośrednika, prowizji w wysokości co najmniej 15 proc.”.

„Zdecydowana część pożyczkobiorców była przekonana, że własność nieruchomości utracić może dopiero z chwilą niespłacenia pożyczki. Nie zdawali oni sobie sprawy z tego, iż tracą własność nieruchomości już z chwilą podpisania aktu notarialnego umowy pożyczki”

– dodała prokurator.

Z kolei komisarz Jurkiewicz poinformowała, że „z zebranego materiału wynika, że członkowie grupy przestępczej mogli oszukać w ten sposób co najmniej 39 osób, przejmując od nich kilkadziesiąt nieruchomości, o łącznej wartości prawie 28 mln zł”.

Do sprawy zatrzymano czterech podejrzanych. W trakcie akcji funkcjonariusze zabezpieczyli 85 umów, które aktualnie są analizowane.

Jak dodała policjantka, na poczet przyszłych kar i środków karnych zabezpieczono majątek należący do podejrzanych o łącznej wartości około 20 mln zł.

Zatrzymani zostali przewiezieni do Prokuratury Okręgowej w Toruniu, gdzie usłyszeli zarzuty działania w zorganizowanej grupie przestępczej, oszustw w stosunku do mienia znacznej wartości oraz wyzysku kontrahenta.

Podejrzanym za zarzucane im czyny może grozi nawet do 15 lat więzienia.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, PAP

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl