Od kuchni w kawalerce do 20 milionów wyświetleń!

Pyszności / facebook.com

  

Ta historia zaczyna się podobnie, jak wiele innych: pomysł, jedna osoba, wielkie marzenia. To, co różni ją od pozostałych to jej zakończenie, a właściwie jego brak, czyli największa w kraju, ponad 1,5 milionowa społeczność kulinarna, która ciągle rośnie. To w skrócie życiorys "Pyszności", rzeszowskiego startupu, który swoimi wideo-przepisami podbija internet w Polsce.

Pasja, która stała się pracą

Pyszności powstawały w kawalerce, a pierwsze przepisy kręcone były w dwuosobowej ekipie, z użyciem garnków i noży podebranych mamom, babciom i wyniesionych z własnych mieszkań. Jak mówią założyciele profilu, wtedy nikt jeszcze nie przypuszczał, że proste przepisy, pokazujące krok po kroku jak wykonać danie, staną się fenomenem, Polacy zwariują na ich punkcie, a praca w kuchni i za kamerą stanie się ich pełnoetatowym zajęciem.

Rekordowa ilość wyświetleń

Metodą prób i błędów Pyszności znalazły swój styl i zdobywały doświadczenie w branży, a fanpage w niecałe 2,5 roku stał się największym tego typu miejscem w sieci, skupiającym fanów gotowania. To oni swoją aktywnością wygenerowali w październiku prawie 8-milionowy zasięg i 20 milionów wyświetleń filmów. Licznik zdaje się nie mieć limitu! Niedawno powstały także dodatkowe, sprecyzowane tematycznie strony, takie jakie Pyszności Junior, Słodkości, Pyszności Fit czy Partyshaker Polska, które śledzi już w sumie prawie 242 tysiące osób. Podsumowując, tylko w samym 2017 roku filmy Pyszności wyświetlono aż 190 milionów razy!

Współpraca z najlepszymi markami

Potencjał Pyszności dostrzegły także firmy obecne na polskim rynku. W ciągu ostatniego roku zespół wyprodukował filmy z product placement dla takich marek jak Sokołów, Jan Niezbędny, Red Bull, Finlandia, Dominos Pizza, Uber Eats czy Prymat w sumie generując 6 100 705 wyświetleń filmów reklamowych i 16 732 377 zasięgu postów z filmami. Warto dodać, że 98% tych wartości to organiczne wyniki bazujące na aktywności fanów! O czym to świadczy? O pozytywnej reakcji odbiorców na taką formę reklamy. Czy więc branded content to przyszłość reklamy w social mediach?

Od filmów do kulinarnej książki

Pyszności udowadniają, że tak. Pokazują także, że dobry pomysł, w połączeniu z pasją i ciężką pracą, może przerodzić się w fenomen, który podbija internet i wyznacza trendy marketingu w social mediach. Popularność profilu zaowocowała także wydaniem trzech kulinarnych książek, w tym najnowszej, Wielkiej Księgi Pyszności, która podobnie jak jej pierwsza część, idzie po tytuł bestsellera. Śmiało można powiedzieć, że przed nimi pyszny 2019 rok!

Źródło informacji: Grupa Popularne

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl,

Tagi

Wczytuję komentarze...

Morawiecki w Stalowej Woli: Polska może być lepsza, to jest podstawowe nasze zobowiązanie

Piknik rodzinny w Stalowej Woli / tvp.info/screenshot

  

- My uważamy że Polska może być lepsza, że to jest podstawowe nasze zobowiązanie, żeby starać się, rok po roku, kadencja po kadencji, żeby Polska stawała się coraz lepsza - mówił dziś premier Mateusz Morawiecki podczas pikniku rodzinnego w Stalowej Woli.

"Szanowni państwo rzeczywiście przepiękne miejsce, przepiękne miasto, jakże symboliczne i można powiedzieć wcale nie przypadkowe, bo Stalowej Woli potrzebujemy. Stalowej Woli, do przebijania dalej szklanych sufitów niemożności które krępowały nas w czasach Trzeciej Rzeczpospolitej, a więc witam Stalową Wolę i prosimy o tą Stalową Wolę i ją również deklarujemy, bo 4 lata, blisko 4 lata, to w demokracji dojrzałej moment, w którym ludzie pytają o lata wcześniejsze. Jak się żyje teraz? - takie najprostsze pytanie"

- mówił Mateusz Morawiecki.

"Czy łatwiej było o pracę 4 lata temu, czy łatwiej było o pracę teraz? Czy łatwiej było mieć lepsze wynagrodzenie dzisiaj, czy cztery, pięć lat temu? Czy - no właśnie, takie pytanie, jak było z emeryturami 4-5 lat temu? Jak było z polityką senioralna tą polityką wobec rodzin? Kiedy łatwiej było żyć rodzinom z jednym dzieckiem, dwójką, trójką i więcej, większą liczbą dzieci, czy 4 lata temu, czy dzisiaj?"

- pytał retorycznie premier.

Szef rządu podkreślił, że to są właśnie te pytania, które każdy Polak powinien sobie zadać swoim sumieniu. Wskazał, że przez 30 blisko lat elity III Rzeczpospolitej przekonywały nas, że to co się zdarzyło, "to jest najlepsze, co mogło nam się trafić i nic lepszego już absolutnie nie może nam się trafić".

"My uważamy że Polska może być lepsza, że to jest podstawowe nasze zobowiązanie żeby starać się, rok po roku, kadencja po kadencji, żeby Polska stawała się coraz lepsza"

- podkreślił.

"Prawo i Sprawiedliwość chce być partią polskiego dobrobytu, chcemy przebijać te szklane sufity, dalej właśnie dla polskich rodzin, bo to jest podstawa naszego programu i to będzie podstawa naszego programu w kolejnych latach"

- zadeklarował prezes Rady Ministrów. 

Morawiecki podkreślił skuteczność rządu w walce z wielkimi korporacjami międzynarodowymi oraz mafiami vatowskimi ws. uiszczania podatków. 

"Skąd się wzięły te pieniądze, które my przeznaczamy na politykę społeczną i gospodarczą? Właśnie wzięły się tego że Prawo i Sprawiedliwość potraktowało państwo polskie, nie jak piąte koło u wozu, tylko jako najwyższą wartość"

- powiedział szef rządu.

"Jak można było w ogóle drodzy państwo, tą naszą ojczyznę, wolną suwerenną, niepodległą ojczyznę, odzyskaną po takich trudach, utopioną w II wojnie światowej i wcześniejszych powstań, wysiłków zbrojnych - jak można było tej ojczyzny, państwa polskiego, nie traktować jako naszego największego dobra?"

- pytał premier dodając, że tak działo się w czasach do 2015 roku.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl