Tusk zaczął kombinować, ale mu nie wyszło. Wassermann udzieliła mu cennej wskazówki

/ Zrzut ekranu z TVP Info

  

– Mam prośbę, żeby pan nie odwracał każdego pytania ogonem, to nie zakręci się pan przy odpowiadaniu – takiej cennej wskazówki udzieliła Donaldowi Tuskowi przewodnicząca sejmowej komisji śledczej ds. Amber Gold, Małgorzata Wassermann, poseł PiS.

Podczas przesłuchania Tuska przez Bartosza Kownackiego doszło do niejednej sprzeczki między politykami. Zdaniem posła PiS były premier próbował zrzucić odpowiedzialność za całą aferę na Marka Belkę.

Panie pośle, proszę nie wkładać mi w usta słów, których nie powiedziałem – mówił Tusk do polityka PiS.

 Pierwszy raz zdarza się, żeby świadek krzyczał na członków komisji – ripostował Kownacki.

Były premier domagał się, aby przewodnicząca Wassermann zarządziła ponowne odtworzenie jego słów i skonfrontowanie ich z wypowiedzią Bartosza Kownackiego. 

Mam prośbę, żeby pan nie odwracał każdego pytania ogonem, to nie zakręci się pan przy odpowiadaniu – odpowiedziała mu Wassermann.

Nie mogę tolerować, gdy poseł, przesłuchując, wmawia, że zrzucam odpowiedzialność za Amber Gold na Marka Belkę. Ta sprawa ma także wymiar honorowy. Bardzo bym prosił, żeby odwołał pan to, co powiedział  – próbował bronić się Tusk.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Zła restauracja nie otrzyma odszkodowania

zdjęcie ilustracyjne / suetot CC0

  

Amerykański portal turystyczny TripAdvisor wygrał dziś proces wytoczony mu w Barcelonie przez hiszpańskiego właściciela dwóch restauracji. Przedsiębiorca twierdził, że na portalu było zbyt dużo negatywnych opinii klientów o jego placówkach.

Sąd w Barcelonie orzekł, iż właściciel restauracji Marina Beach Club oraz Panorama w Walencji nie miał prawa żądać odszkodowania od władz portalu TripAdvisor, gdyż nie doszło do ingerencji administratorów w opinie zamieszczane na jego stronie o obu lokalach.

Sędzia zaznaczył, że nie doszło do złamania prawa, ponieważ „wszystkie filtry portalu działały poprawnie”. Oczyścił też amerykański portal z zarzutu o działanie w „złej wierze”.

W orzeczeniu sędzia wskazał, że restaurator miał możliwość zgłaszania poprawek dotyczących informacji o swoich placówkach. Wskazał, iż wycofanie opinii na ich temat byłoby działaniem na niekorzyść klientów.

Właściciel obu restauracji domagał się od portalu „odszkodowania za straty moralne” w wys. 660 tys. euro. Przedsiębiorca twierdził, że opinie internautów pojawiające się na portalu osłabiły wizerunek jego lokali.

W pozwie restaurator z Walencji oskarżył władze portalu o brak kontrolowania negatywnych komentarzy na temat swoich placówek gastronomicznych, a także o uniemożliwienie mu usunięcia swoich restauracji z grona lokali ocenianych przez użytkowników strony TripAdvisor.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl