Ulewne deszcze nad Poznaniem

/ twitter.com/screenshot/@TVP3_Poznan

  

Ponad 120 razy interweniowali dzisiaj do godz. 23 wielkopolscy strażacy po ulewnych deszczach, które wieczorem przeszły nad regionem. Ok. 80 zdarzeń dotyczyło Poznania i powiatu poznańskiego.

Jak poinformował rzecznik prasowy wielkopolskiej straży pożarnej mł. bryg. Sławomir Brandt, poza stolicą regionu i okolicznymi gminami strażacy interweniowali też m.in. w Krotoszynie i Kościanie. Nie było osób poszkodowanych.

W Poznaniu woda zalała cześć trasy Poznańskiego Szybkiego Tramwaju. Tramwaje musiały jeździć objazdami. Na jednej z ulic pod samochodem zarwała się jezdnia. Strażacy wypompowywali też wodę z zalanej szkoły przy ul. Rycerskiej, z piwnic szpitala przy ul. Przybyszewskiego oraz z pomieszczeń stadionu miejskiego.

W Krotoszynie woda zalała parking i dojazd do szpitalnego oddziału ratunkowego. W okolicach Lubonia zalana została droga krajowa nr 5. W kilku miejscach pod wiaduktami woda uwięziła auta.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: niezalezna.pl, pap

Tagi

Wczytuję komentarze...

Zła restauracja nie otrzyma odszkodowania

zdjęcie ilustracyjne / suetot CC0

  

Amerykański portal turystyczny TripAdvisor wygrał dziś proces wytoczony mu w Barcelonie przez hiszpańskiego właściciela dwóch restauracji. Przedsiębiorca twierdził, że na portalu było zbyt dużo negatywnych opinii klientów o jego placówkach.

Sąd w Barcelonie orzekł, iż właściciel restauracji Marina Beach Club oraz Panorama w Walencji nie miał prawa żądać odszkodowania od władz portalu TripAdvisor, gdyż nie doszło do ingerencji administratorów w opinie zamieszczane na jego stronie o obu lokalach.

Sędzia zaznaczył, że nie doszło do złamania prawa, ponieważ „wszystkie filtry portalu działały poprawnie”. Oczyścił też amerykański portal z zarzutu o działanie w „złej wierze”.

W orzeczeniu sędzia wskazał, że restaurator miał możliwość zgłaszania poprawek dotyczących informacji o swoich placówkach. Wskazał, iż wycofanie opinii na ich temat byłoby działaniem na niekorzyść klientów.

Właściciel obu restauracji domagał się od portalu „odszkodowania za straty moralne” w wys. 660 tys. euro. Przedsiębiorca twierdził, że opinie internautów pojawiające się na portalu osłabiły wizerunek jego lokali.

W pozwie restaurator z Walencji oskarżył władze portalu o brak kontrolowania negatywnych komentarzy na temat swoich placówek gastronomicznych, a także o uniemożliwienie mu usunięcia swoich restauracji z grona lokali ocenianych przez użytkowników strony TripAdvisor.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl