Polskie Radio 24 nadaje tylko informacje i programy publicystyczne, bez muzyki, więc bezpośrednią konkurencją jest dla tej anteny TOK fm. Polskie Radio 24 ma w trzecim kwartale udział w czasie słuchania w grupie wiekowej 15-75 na poziomie 0,5 proc. TOK fm cztery razy więcej.

Z kolei zasięg dzienny Polskiego Radia 24 we wrześniu w tej samej grupie wyniósł ponad 0,8 proc. Jest to dwa razy więcej niż we wrześniu 2016 r.

Ta młoda antena pobiła też na głowę wszystkie polskie stacje radiowe na Twitterze. We wrześniu to właśnie Polskie Radio 24 było tam najczęściej wspominane przez internautów. Publiczne radio mówione wspominane było na Twitterze ponad 5000 razy. Drugi w kolejności TOK fm ponad 4200 razy. Skala sukcesu Polskiego Radia 24 widoczna jest najbardziej, gdy porównamy ilość osób obserwujących profile obu stacji. Stacja publiczna ma dużo mniej obserwujących – 14 000, TOK fm – ponad 320 000.

Polskie Radio 24 jest nadawane analogowo od początku września 2016 roku, gdy antena ta przejęła częstotliwości wykorzystywane wcześniej przez Czwórkę.