Zginęli twórcy irańskiej elektrowni atomowej

  

Na łamach portalu Niezależna.pl pisaliśmy już, że wśród ofiar katastrofy Tu-134 byli przedstawiciele trzech rosyjskich korporacji branży jądrowej. Okazuje się, że byli oni także zaangażowani w budowę irańskiej elektrowni w Buszehrze.

Pisaliśmy już, że w katastrofie Tu-134 zginęli m.in. przedstawiciele trzech rosyjskich firm jądrowych, w tym prawie całe kierownictwo EDO HydroPress - części państwowego koncernu Rosatom – państwowej korporacji zarządzającej energetyką nuklearną w Rosji. Wśród pasażerów Tu-134 byli zastępca dyrektora i dwaj najważniejsi projektanci firmy EDO HydroPress. Zginął również główny technolog OKBM i szef Atomenergomash. Wszyscy przedstawiciele firm jądrowych lecieli na spotkanie organizowane przez koncern Petrozavodskmash.

Okazuje się, że naukowcy i przedstawiciele rosyjskich firm jądrowych byli zaangażowani w irański projekt nuklearny i budowę elektrowni w Buszehrze. Informację taką podał jeden z dwu najważniejszych dzienników w Izraelu - "Haarec".
Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze


Wczytuję komentarze...

Dworczyk skomentował rewelacje "Wyborczej". "Element walki politycznej, wyjątkowo nieudolny"

Michał Dworczyk / / tvpstream.vod.tvp.pl

  

Po raz kolejny "Gazeta Wyborcza" opublikowała tekst pełen insynuacji i niedopowiedzeń, pomijający istotne fakty; to element walki politycznej, wyjątkowo nieudolny - tak szef KPRM Michał Dworczyk ocenił rewelacje dziennika na temat majątku premiera Mateusza Morawieckiego.

Poniedziałkowa "GW" napisała, że szef rządu wraz z żoną w 2002 roku kupili 15 ha gruntów za 700 tys. zł od Kościoła we Wrocławiu; później rzeczoznawca ocenił, że nieruchomość już w 1999 r. warta była prawie 4 mln zł. Jak czytamy w "GW", władze Wrocławia zaplanowały bowiem na tych terenach inwestycje, a przez środek działki dzisiejszego premiera przebiegać ma trasa szybkiego ruchu. Gazeta napisała, że "dokumenty tej transakcji zniknęły, a obecny proboszcz nie wie, skąd ta niska cena".

Do tej publikacji na Twitterze odniósł się Dworczyk.

Po raz kolejny Gazeta Wyborcza opublikowała tekst pełen insynuacji i niedopowiedzeń, pomijający istotne fakty. Nic dziwnego, że redaktorzy z Agory znów muszą tłumaczyć, co mieli na myśli. A tłumaczenie jest proste - to element walki politycznej, wyjątkowo nieudolny 

- napisał szef KPRM.

Centrum Informacyjne Rządu przed południem poinformowało, że tekst "GW" narusza dobra osobiste premiera Morawieckiego i jego żony, i podjęli oni decyzję o skierowaniu sprawy na drogę sądową z żądaniem sprostowania zawartych w nim kłamstw i manipulacji.

Wczytuję ocenę...

Promuj niezależne media! Podaj dalej ten artykuł na Facebooku i Twitterze

Źródło: PAP, niezalezna.pl,

Tagi

Wczytuję komentarze...

Nasza strona używa cookies czyli po polsku ciasteczek. Korzystając ze strony wyraża Pan/i zgodę na używanie ciasteczek (cookies), zgodnie z aktualnymi ustawieniami Pana/i przeglądarki. Jeśli chce Pan/i, może Pan/i zmienić ustawienia w swojej przeglądarce tak aby nie pobierała ona ciasteczek.


Strefa Wolnego Słowa: niezalezna.pl | gazetapolska.pl | panstwo.net | vod.gazetapolska.pl | naszeblogi.pl | gpcodziennie.pl