BLOG AUTORSKI: POTWÓR ZE ŚMIETNIKA HISTORII. GRY WOJENNE UBEKISTANU
OSTATNIA AKTUALIZACJA: 24-08-2008 11:04
UBEKISTAN OSTRZEGA TUSKA
24-08-2008 11:04
Ludwik Dorn nie ma racji gdy twierdzi, iż dążenie do wygrania wyborów prezydenckich w roku 2010 jest powodem sprywatyzowania przez Tuska rządu i nieustannej wojny przeciwko PiS. Nie można mylić skutków z przyczyną. Dziwne jest, jak na byłego ministra spraw wewnętrznych, iż przyjaciel Saby nie dostrzega roli służb. Czyżby były marszałek chciał przybrać miłą Ubekistanowi twarz wymóżdżonego wykształciucha? Udawanie, iż nic się nie rozumie, Dornowi nie pomoże, ponieważ znany jest z inteligencji i przenikliwości. Jeszcze dziś pamiętam jego analizę strajku w stoczni w 1980 roku jako akcji sprowokowanej przez SB w ramach rozgrywek wewnątrzpartyjnych. Wiele lat później taka właśnie interpretacja została potwierdzona przez dokumenty STASI i wspomnienia Gierka, a nawet Wałęsy.
Pragnienie Tuska zostania prezydentem było powodem, dla którego został wybrany przez służby jako kandydat na likwidatora PiS. Warunkiem poparcia środowiska WSI w wyborach prezydenckich jest jednak rozbicie PiS, by już nigdy IV RP nie zagroziła Ubekistanowi. Tusk robił co mógł, by zagwarantować poczucie bezpieczeństwa swoim mocodawcom. Uruchomił przeciwko PiSowi prokuraturę i ABW. Prokuratura nagina przepisy ale zbyt otwarcie nie może ich łamać. ABW próbuje zastraszać rewizjami, ale już aresztowania niezbyt jej wychodzą. Uruchomiono nieznanych sprawców wobec członków Komisji weryfikacyjnej WSI i Tomka Sakiewicza, ale zbyt to przypomina praktyki PRL i nie można tych metod zastosować na szeroką skalę. Właściciele numerów telefonów skopiowanych z karty SIM Piotra Bączka są ostentacyjnie śledzeni, co ma ich zastraszyć, ale to nie wystarcza. PiS i prezydent trzymają się i śnią po nocach Ubekistanowi, a to źle wróży Tuskowi.
W każdej grze operacyjnej musimy mieć agentów kontrolujących innych naszych agentów. Podobnie nie można stawiać na jednego kandydata ale trzeba mieć zawsze kogoś na wymianę. Nie tylko dlatego, że pierwszy może się nie sprawdzić ale również by go zdopingować do działania w naszym interesie i zdyscyplinować, gdyby mu przyszło do głowy nie być wystarczająco lojalnym. Wszyscy pamiętamy historię Tymińskiego i „Bolka”.
Pałasiński (TVN) przedstawiający Sikorskiego w swoim artykule jako męża opatrznościowego, przed którym otwiera się droga do najwyższych funkcji w państwie, w imieniu swoich pracodawców pokazał właśnie Tuskowi żółtą kartkę. Artykuł TVN (Pałasińskiego) należy rozumieć jako ostrzeżenie dla Tuska: bierz się do rozbijania PiSu, bo wybierzemy Radka. On nie zawiedzie i „dorżnie watahy”. Powinniśmy pamiętać opinię Waszczykowskiego na temat przesiadywania u Sikorskiego gen. Dukaczewskiego i zasięganiu przez ministra obrony opinii WSI w sprawach kadrowych. Sikorski już dawno zdał egzamin z wierności służbom. Stracił bowiem stanowisko ministra obrony w rządzie Jarosława Kaczyńskiego za ochronę WSI i Dukaczewskiego. Wynikało to nie ze wzajemnej miłości, co ze zdrowej wspólnoty interesów: my poprzemy twoją kandydaturę w wyborach prezydenckich, a ty ochronisz nas i pozwolisz przetrwać w stanie nienaruszonym rządy PiSu. To też było tłem konfliktu między Sikorskim a Macierewiczem. Sikorski od początku grał na WSI, bo wiedział gdzie jest prawdziwa władza. Tusk natomiast uwierzył „cynglom Uzbekistanu” i zaczęło mu się wydawać, iż jest samodzielny. Trzeba więc go było zdyscyplinować. Stąd nagle kilka krytycznych głosów pod adresem premiera w mediach Ubekistanu.
Tusk natychmiast odpowiedział zapowiadając przywrócenie do służby niezweryfikowanych funkcjonariuszy WSI, oczywiście w trosce o bezpieczeństwo naszych żołnierzy w Afganistanie. Jak wiadomo bowiem każdą niegodziwość najlepiej tłumaczyć dobrem ludzkości. Wykształciuchy to lubią. Zapowiedź premiera można tak przetłumaczyć na język zrozumiały: zrozumiałem, już będę grzeczny, nie porzucajcie mnie, zrobię wszystko co każecie. Już się biorę do roboty. Zaraz będziecie mogli robić co chcecie.
Problem Tuska polega na tym, iż nie może otwarcie odwołać się do siły, a bez stanu wyjątkowego PiSu nie rozbije. Pozostaje więc tylko prokuratura, ABW i niezawodne „cyngle Ubekistanu”. To jednak za mało, by osiągnąć natychmiastowy sukces, a wybory zbliżają się.




KOMENTARZE (46)
24-08-2008 15:53 Selka: Jak zwykle ŚWIETNE!!!
Jest Pan - niezawodny! Tak właśnie kombinowałam, co stało za nagłym wyjazdem Tuska do Afganistanu i rysowanie hiobowych info o zabezpieczeniu kontrwywiadowczym naszych żołnierzy. U Pana - jak zawsze: mówisz i masz!!! Serdeczne pozdrowienia i nieustające - CHAPEAU BAS!
24-08-2008 16:33 Wacieńka: Kapitalna, choć podana felietonowo analiza.
Panie Potworze, nie chcę się z panem ścigać ale proszę mi wierzyć, gdy przeczytałem w Rzeczpospolitej artykuł Pałasińskiego odbierający premierowi Tuskowi palmę pierszeństwa w sprawie negocjacji związanych z Tarczą od razu pomyślałem sobie, ocho to prztyczek dla premiera - uważaj chłopie możemy cię podmienić Sikorskim. Problemem Sikorskiego jest jednak to, że nie ma on absolutnie żadnego zaplecza partyjnego. To superambitny singel marzący o najwyższych zaszczytach ale nie potrafiący, jak dotąd, sięgnąć po nie w oparciu o własne siły. Na wszystkie stanowiska był wciągany przez wyżej, w danym momencie stojących, kolegów i przyjaciół.
24-08-2008 16:45 Wojtek: błąd
Tekst Potwora niezły, szkoda tylko, że nie dość pogłebiona jest analiza dotycząca zachowań Sikorskiego. Poza tym należy poprawić błąd ortograficzny-każecie, a nie karzecie (bo nie o karę a o mówienie tu chodzi).
24-08-2008 16:56 Selka: Jak zwykle - trafnie!
Niezawodna analiza. Też mnie Dorn rozbawił "omijając" temat zasadniczy :) Pozdrawiam.
24-08-2008 17:43 Darski: Singiel Radsik
Fakt, iż żadna partia za Radsikiem nie stoi jest paradoksalnie jego mocną stroną. Zostanie powołany komitet autorytetów pod hasłem w pełni bezpartyjnego (sic!) prezydenta. Oczywiście partia WSI nie będzie brana pod uwagę w rozważaniach. Media Ubekistanu zapewnią klakę. Już od pewnego czasu słyszę głosy - nawet sprzedano tą ideę prof. Staniszkis, by ją popularyzowała - że potrzebujemy bezpartyjnego prezydenta - więc będziemy go mieli, a raczej bęzie go miało WSI. Z punktu idzenia służb bezpartyjny jest lepszy, gdyż nie musi się liczyć z żądaniami swojego aparatu partyjnego. Przypominam, iż poprzedni bezpartyjny czyli całkowicie zależny od bezpieki był TW "Bolek".
24-08-2008 17:50 Darski: p.s.
Proszę pamiętać w Ubekistanie nie ma przypadków, a Pałasiński nie może działać sam, bo po tak samodzielnym komentarzu zostałby korespondentem na Kamczatce. Poza tym trzeba obserwować dziwne zbiegi okoliczności, a zwłaszcza jak kilka osób na raz ma podobne pomysły. Trzeba szukać miądzy nimi powązań, niekoniecznie bezpieczniackich, wystarczy wspólnykrąg znajomych, w którym agenci wpływu "sprzedają" idee, na których im zależy, gdyż stanowią fundament pod planowaną manipulację.
24-08-2008 18:12 ajka: do POTWORA
I znów się z Panem zgadzam! wczoraj (chyba) bloger van.bc w salonie 24 zasunął: "prezydentem zostanie Sikorski". Facet nie czerpie informacji z analizy wydarzeń i publikacji prasowych...posty ma wyrażnie "zadaniowane".pozdrawiam.
24-08-2008 18:44 sali: potwór
na szczęście leczenie jest jeszcze darmowe, lecz się chłopie póki nie jest za późno
24-08-2008 19:04 Pirxx: Sierpien 80 a dzien dzisiejszy
Bez zrozumienia tego co tak naprawde sie wydarzylo w sierpniu 1980r. nie da sie prawidlowo odzytac tego, co dzieje sie dzis. Pan to potrafi. Bylem uczestnikiem tamtych zdarzen (m. innymi na I zjezdzie "S" ) i potwierdzam Pana wersje. Prapoczatkiem zdarzen byla rozgrywka o wladze w PZPR przeprowadzana przy uzyciu tajnych sluzb. To sie wowczas zaczelo i ....konca nie widac. Sluzby okazaly sie trwalsze od "mateczki - partii". Dzieki za Pana teksty, pozwalaja mi one upewnic sie, ze jeszcze nie cokolwiek rozumiem z tego, co sie w naszym zyciu dzieje.Pzdr Pirxx
24-08-2008 19:24 wrrrrrrrrr: Panie - jest Pan genialny :)
pozdrawiam
24-08-2008 19:25 ...: UWAGA SZPICEL NA HORYZONCIE.... niejaki SALI sie pojawil
wypad do Wirtualnej Wioski towarzyszu!!!
24-08-2008 19:35 bydgoski głos: Widać uwikłanie PO
Moi drodzy, widać uwikłanie PO i nic poza układami nie jest spoiną tej partii. Ochrona mediów, infantylni dziennikarze utrzymują społeczeństwo w matrixie Gazety Wyborczej. Boję się jednak, że dla przeciętnego naszego obywatela WSI, SB , UB to abstrakcja, a głosowac będą na ludzi którzy ładniej się uśmiechają i mają dobrą prasę...
24-08-2008 20:41 Alpha-Alpha: Analiza świetna, ale miejmy nadzieję, że scenariusz się nie sprawdzi. Pozdrowionko!
Chociaż przyszły kanclerz Niemiec i czołowy przywódca Eurokołchozu in spe, niejaki Steinmeier "namaścił" RadSika już w kwietniu br w Chobielinie przy cielęcinie ala Marengo i organach na przyszłego prezia Kraju Prywiślańskiego, to mi9ejmy nadzieję, że lud będzie mądrzejszy, pomimo grepsów i grypsów służb tajnych i widzialnych.Przyczyniło się do tego nawet trochę przedostatnie WPROST. Oby tak dalej. Inna sprawa - kogo mamy w naszym obozie? Jakiego kontrkandydata?
24-08-2008 21:21 zz: ubekistan
O tym Pałasińskim, to prawdę ludziska mówią?
24-08-2008 22:00 Aleks: Sikorski a układ bydgoski
Plotka głosi, że Sikorski tworzy tzw. szarą sieć z prezydentem Bydgoszczy, który Bydgoszcz traktuje jak prywatny folwark. Dużo działek sprzedał w centrum miasta jako prezydent, dużo wyroków NSA potwierdzających łamanie prawa, wątki działalności pana prezydenta Bydgoszczy w wywiadzie wojskowym PRL, pojawiły się pod koniec kampanii wyborczej do bydgoskiego samorządu.
24-08-2008 22:03 DARSKI: Do agentury przeszkadzającej moim Czytelnikom
Początkowo myżlałem, że KGB schodzi na psy, że musi posługiwać się takimi niedojdami i śmieciami, ale po zastanowieniu doszedłem do wniosku, iż to jest gra operacyjna. Wypuszczasię patałachów, żeby na sobie koncentrowali uwagę i byśmy nie szukali tych kwalifikowanych i niebezpiecznych. Gdy nadejdszie czas śmeci się i tak poświęci. Bardzo mnie bawią wpisy agentury na temat mojego zdrowia psychicznego i wyglądu. Od razu wiem, że korzystacie z mojego starego profilu psychologicznego przygotowanego jeszcze przez SB. Nie wszystko jednak co z archiwów to dobre. Przyjmują wasze wpisy z dużą radością bo dowodzą celności moich strzałów, widzę, że was boli. Oj będzie bolało bardziej. Im więcej szczekacie, tym większą satysfakcję mi sprawiacie. Najgorzej jak milczycie, bo mam wtedy wrażenie, że wam nie dołożśyłem, a to mnie bardzo smuci.
24-08-2008 22:54 zibi: scenariusz ASG
Mój syn ma 18 lat i bawi się w ASG (Air Soft Gun). Są to strzelaniny kulkami plastikowymi z replik broni. Niekiecy bierze w nich udział i 50-60- osób, podzielonych na drużyny (np. Specnaz, GROM itp..), które mają działać wg. określonego scenariusza - np. "odbić" jakąś walizkę z zapalnikiem czy chemikaliami. Fajna zabawa. Kluczem do dobrej zabawy jest dobry scenariusz. Pan Waszczykowski przedstawił premierowi Tuskowi całą sytuację dotyczącą tarczy antyrakietowej. Tusk milczał. Waszczykowski wyszedł. Po chwili do gabinetu premiera weszli dwaj inni ministrowie. Ponieważ czasem rozmawiam z synem na temat np. scenariuszy. pomyślałem sobie iżz aproponuję mu taki scenariusz, w którym grupa bardzo wpływowych osobistości osadzi na stanowisku premiera jakąś osobe, o nazwisku np. Alfa.. Będzie ona zobligowana do utrzymania 55 % poparcia w danym narodzie. Gdy ono spadnie wówczas Alfa zostanie zlikwidowany przez oddział najemników . Scenariusz będzie zakładał iż dojdzie do takiego spadku i Alfa będzie broniony i atakowany przez dwie zbrojne grupy. Brakowało mi tylko zakończenia - czyli osadzenia na premierskim stolcu premiera - Bety. Pański wpis Panie Potworze umożliwił mi ułożenie w głowie reszty scenariusza. Dziękuję. Zibi
24-08-2008 23:40 Grzegorz2: Dlaczego podpisali porozumienie o " tarczy "?
Po podpisaniu porozumienia o " tarczy " Tusk nie ma szans na prezydenture . Jest skończony , będzie dryfował jak zdechła ryba aż do następnych wyborów . Rozpoczeły się poszukiwania kogoś na jego mjeisce . Czy to jest Sikorski ? Jeżeli Tusk nie jest jeszcze całkowicie wykastrowany to wcześniej czy póżniej pozbędzie się Sikorskiego .
24-08-2008 23:58 darski: Nie mieli wyboru
Po wywiadzie Waszczykowskiego i Gruzji wyszliby na zdrajców, ale już kombinują jak zrobić by tarczy jednak nie było. Ratyfikacji długo nie będzie. Jeśli nie można czegoś zablokować, to się przeciąga ad calendas graecas. Podobnie z lustracją. Jaknie można było uniknąć, to taką wersję wymyślono by każdy agent mógł spać spokojnie. A jak znów pojawiła sią groźba, to zaraz Trybunał zablokował m.in. publikację listy agentury itp. Ale możliwe, że Rosjanie nie zrozumieją krajowych obstajatielstw i nie darują Tuskowi. Nie dziwiłbym się.
25-08-2008 05:29 Urszula: Ma Pan racje!
Kazdy myslacy czlowiek przyzna Panu racje, bo tego, co dzieje sie w Polsce nie da sie inaczej wytlumaczyc.
25-08-2008 07:19 Tadeusz: Ohyda!
Czy to jeszcze Rzeczpospolita czy już tylko milicyjno-esbecka republika sowiecka chociaż sami Sowieci zeszli już z kart historii.
25-08-2008 09:24 rogal: ciekawe
Darski, zawsze Pana czytam z dużym zainteresowaniem. Panska analiza znów kazała mi sie zastanowić nad ewentualnym rozwojem sytuacji i przyznaję Panu rację. Tusk stara sie uspokoic swoich tajnych protektorów. Mysle, że tarcza zostanie prędzej czy pózniej utrącona- z takiej czy innej przyczyny. Sikorski rzeczywiście moze być szykowany na zastepcę Tuska. Przez jakiś czas w 2006/2007 pojawiała sie kandydatura prezydenta Wrocławia Dutkiewicza. Wystarczyło sledzić "sygnały" w prasie, żeby odczytać, że pewne srodowiska przymierzają sie do promowania tej kandydatury. Obaj, Sikorski czy Dutkiewicz są dobrani wg odpowiadającego lemingom wzorca, obie kandydatury są łatwe do "łyknięcia" przez ten elektorat, kiedy ich idol Tusk się ostatecznie skompromituje.
25-08-2008 09:40 rybczyński: jeszcze nie teraz
nie dutkiewicz, nie sikorski. myślę, że za wcześnie, by ujawniać nazwisko prawdziwego kandydata
25-08-2008 11:07 OFICER WP: CZY WARTO BYĆ WASZCZYKOWSKIM?
Mimo, że jesteśmy w NATO tak naprawdę niewiele się zmieniło. Niezdrowe zasady i mentalność oficerów rodem z PRL-u zostały przeniesione na nowe pololenie - dzieci ludzi wpływowych kiedyś w środowisku /LWP/ dziwnie szybko się awansuje mimo braku kwalifikacji wręcz ignorancji. Kiedyś nawet pan Wałęsa chciał zrobic z syna oficera /WAT Warszawa potem WSOWŁ Zegrze/całe szczęście bez powodzenia a nawiasem ciekawe dlaczego? Takie kroki prominentów były normą. Jestem absolwentem elitarnego szkolenia w USA ale odważyłem się nazwać niektóre praktyki i działania po imieniu - teraz oglądam się przez ramię i tracę wiarę!!! GDZIE BÓG HONOR OJCZYZNA DZISIEJSZEJ KADRY???
25-08-2008 11:46 wawa: swietne!!
od miesiecy powtarzam, ze Peo to koalicja SB,TW i WSI, i kazdego dnia dostaje tego potwierdzenie
25-08-2008 15:04 RadSik: REWELACJA
STARAJMY SIE TA ANALIZE ROZPOWSZECHNIC PO INNYCH FORACH.POZDRAWIAM.
25-08-2008 15:38 tomasz: Wątpię
Ta teoria spisku służb wydaje mi się równie mało wiarygodna jak ta, że wszystkiemu winni są Żydzi. Chętnie zapoznałbym się z opinią pana Darskiego na temat zamachu na World Trade Center i przyczyn konfliktu Bałkańskiego.
25-08-2008 18:53 Magda z Krakowa: Do "Radsika"
Ja weszłam tu od "Maryli" z salonu 24. Artykuł doskonały ,faktycznie warto reklamować i rozsyłać gdzie się da.
25-08-2008 18:56 Darski: Konflikt bałkański
Przyczyna prosta - recykling bezpieki komunistów w kierunku narodowym co musiałodaś wojnę, ideologia narodowa (Słowenia) czy nacjonalizm (Serbia, Chorwacja) zapewnił im zakorzenienie w narodzie ale doprowadził do wojny. Na ten temat napisałem doktorat 400 stron, miał być wydany przez Uniwersytet ale wątpię, bo za każdym razem przy nazwisku podają pseudonim agenta lub wydział oficera. Co do WTC,, to CIA i FBI pokpiły sprawą i udowodniły że sią do niczego nie nadają bo lekceważą OZI i wierzą tylko satelitom. Brakuje mi dziś agentów, wynieśli się i coś nic nie piszą na temat mojej inteligencji, wyglądu i psychiki. Czyżby artykł był kiepski. Smutno mi, bez ich "pochwał" zaczynam wątpić w trafność swoich analiz. Agenci wracajcie i podtrzymajcie mnie na duchu. Bez waszego plucia czuję sią niepotrzebny i niedoceniony.
25-08-2008 20:46 Wacieńka: Do moderatora. A może warto...
Zrobić tak jak na stronach rp.pl Funkcjonuje tam automat umożliwiający sformatowany druk danego artykułu a także jego błyskawiczne wysłanie mailem na wskazany adres. Proszę rozważyć ten pomysł. To świetna promocja portalu i samego materiału
26-08-2008 00:54 Pan Majer: Duzo racji, ale chyba pomija Pan jeden wazny aspekt
Chodzi o to, ze postsowieckie sluzby nie sa teraz jedynym graczem. Nigdy nie byly, a po agresji Rosji na Gruzji w jeszcze wiekszym stopniu wlaczyli takze u nas sie ci inni gracze. Gdyby tak nie bylo, Waszczykowski w ostatnich dniach nie odwazylby sie na to, na co sie odwazyl. Kaczynski zreszta tez nie
26-08-2008 01:41 darski: Racja
ale ja nie analizowałem ani interesów osobistych, ani postawy innych służb, które dotychczas pozwalały na rządzenie Polską sojusznikom Rosji, bo ich sytuacja wewnętrzna Polski nie obchodziła. Jest nadzieja, iż Gruzja to zmieni lub już zmiena. Jeśli Amerykanie nie wyczyszczą rosyjskiej aentury, to nikt jej nie pokona, a już na pewno nie my. Niemcy są przecież najbliższym sojusznikiem Rosji, niestety, więc nie majł nic przeciwko ludziom GRU konrolującym nasz kraj. Wolałbym by Niemcy stawiały na Polskę, ale stawiają na Rosję i nieśmiałe wypowiedzi Merkel na razie tego nie zmieniają.
26-08-2008 09:27 pomocnik Potwora: proszę rzucić okiem
http://www.dziennik.pl/opinie/article227970/Kaczynski_zawsze_o_krok_przed_Tuskiem.html Wszystko się potwierdza co do joty. ;-)
26-08-2008 22:33 Ziutek: rewelacyjna lektura
Mistrzowska analiza! Potworze z Radia! Czekamy na ksiazke-zbior felietonow czy cos w tym stylu.
26-08-2008 22:41 Misiek.: co do Tibilisi...
Należy zachować umiar. Z wypowiedzi Pana Majera wynika, że Lech Kaczyński w Tibilisi pogroził kacapom pięścią tylko dlatego, że miał za sobą tajniaków Wuja Sama. To zdaje się lekka przesada w formułowaniu wątków szpiegowskich. Zgadzam się poza tym wyimkiem z wypowiedzią pana Darskiego i polecam lepiej docenić wagę i samodzielność wypowiedzi Kaczyńskiego oraz całej jego działalności u Gruzinów.
27-08-2008 02:24 transfokator: Operacyjny Radek
Proszę na froncie pod kulami napisać książkę (chyba że sympatycznym atramentem, ale to dopiero byłoby podejrzane!), by nie narazić się różnym zagonom co to kulkę w łeb za kawałek zapisanej kartki dają - oto jest pytanie o przeszłość naszego Radka w "tamtym" Afganistanie: kto go chronił i dla kogo ten człowiek pracował jako agent (czy też dla ilu mocodawców jest cennem, wielokrotnie przeformatowywanym nabytkiem?). Rosja, USA, Wielka Brytania, Niemcy, Izrael - kariera tego młokosa bez politycznego zaplecza (elektoratu) jakoś łatwo kojarzy się z grami operacyjnymi tych sławnych agentur stamtąd rodem. Szychę-wtyczkę po ostatecznym czynie niebawem poznacie - tego jestem w stu procentach już pewny, bo czasy przyszły takie, iż Radka trzeba będzie skutecznie użyć (czyli na swój sposób ujawnić). O proweniencję RadSika trzeba pytać z pewnością Macierewicza - ale powie to?
28-08-2008 01:06 GS: Macierewicz chyba się tylko domyśla
Do Transfokatora: Proweniencji Radsika Macierewicz chyba się tylko domyśla, bo dowody na nią pewnie powstaly zapewne na Łubiance ew. w Akwarium, czy czymś podobnym, a nie na Rakowieckiej(SB) czy w Al.Niepodległości (WSW/WSI). Do Potwora: Kolejny znakomity tekst. Życzę następnych i czekam na nie z ciekawością. Gratulacje. Pozdrowienia.
28-08-2008 20:50 gogot: Prawdziwe widzenie świata...
... i dobra analiza, Pozdrawiam Gogot
28-08-2008 23:13 Stach: Witanm wszystkich
Jestem tu na tych stronach od niedawna, zanim zacznę komentować powiem, że są tu świetne teksty . Pozdrawiam autora i komentujących(nawet tych na niekończącej się służbie, a niech im tam będzie).
29-08-2008 08:46 janes: to jest to
To bardzo trafna diagnoza ,ale chyba niepelna. Chcialbym zauwazyć,ze WSI nie są samodzielne i czysto polskie.Wg mnie Rosja i Niemcy zrobią wszystko, aby Polska nie rozwijala sie gospodarczo.To jest bardzo czytelna ,prosta i zrozumiała teza.Stąd rząd nie moze byc za mądry i jest taki jaki jest i robi/ nic nie robi/ to co robi.Dzisiaj rano w 1 słuchalem minister Fedak-jej poziom IQ to potwierdza. Pozdrawiam i proszę o więcej.
30-08-2008 20:52 Polska Baba: Jesteś tam
Drogi Potworze - jesteś tam? Świetny jest też Twój artykuł w przedostatniej GP - od dawna też nie ufam p. Ziemkiewiczowi. Czy przypadkiem nie gra roli anty-Michnika?
30-08-2008 22:00 Hiob: Polska Baba
Masz rację, co do Ziemkiewicza. Od czasu, do czasu jest uczciwy, ale kiedy zaciągnie jakiś kredyt, albo zaczyna się budowac, jest żałośnie kryptomichnikowski. On cholernie kocha pieniądze. Kupowałem i czytałem dotychczas wszystko, co wydawał. Teraz basta! Robi nas wszystkich w bambuko. I nie pomoże mu nawet Marcin Wolski. Rafał stoi okrakiem na barykadzie. Szkoda!
30-08-2008 22:32 Polska Baba: Hiob
Też już nie kupuję jego książek i dlatego tylko od znajomych wiem, że "Czas..." jest już wyraźnym "graniem na wierszówkę". Nie będę już wydawała pieniędzy na tę literaturę. Kupię za to kolejną butelkę gruzińskiego wina! pozdrawiam bardzo serdecznie.
31-08-2008 02:30 Czerwony kmer: Obojętnie co nie napiszecie...
My wracamy.Mamy tyle opcji,że wam się nie śni.Waszych dzieci nie interesuje polityka.Waszych wnuków również to się tyczy.A gdy połapią o co w tym wszystkim chodzi,będzie już za późno.Tak jak w waszym przypadku.Polska jest nasza:)
01-09-2008 07:37 Kangurowy Zbyszek: Do czerwonego kmera !
Mimo zes s....syn to piszesz cala prawde. Tylko w wypadku jakiegos starsznego kataklizmu wojny przeciwko kacapom z udzialem jankesow i jej wygrania przez USA jest jakas malenka szansa na uprzatniecie Polski z ubekow, wsi okow, stasi ow i mosadkow. Bez Bozej pomocy ten naprawdeniegdys szlachetny narod nigdy sie od nich nie uwolni. Ten czerwony sun of the bitch kmer ma calkowita racje....Polska nalezy do nich i basta !
16-09-2008 10:10 Czytelnik: Zgadzam się ale..
Tez jestem pod wrażeniem artykułu. Myślę jednak, że Radsik jest typowym straszakiem na Tuska. To były tylko łagodne ostrzeżenia po których Donald natychmiast wrócił do szeregu. Tego typu artykuły pojawiały się także np. przy okazji ustawy medialnej. Od czasu do czasu "media" przypominają delikatnie platformie, że jest od nich całkowicie zależna, a każde napomnienie odnosi skutek.