JUREK WYSTARTUJE W WYBORACH
fot. arch. , 13-02-2010 15:22
POWRÓTPrzewodniczący Prawicy Rzeczypospolitej Marek Jurek podjął decyzję o kandydowaniu w wyborach prezydenckich
Marek Jurek wystartuje w wyborach prezydenckich. Swoją decyzję ogłosił podczas Konwencji Wyborczej Prawicy Rzeczypospolitej w Warszawie.
Zdaniem Marka Jurka, "drogowskazem polskiej polityki praw człowieka powinno być moralne i intelektualne dziedzictwo, które zostawił nam Jan Paweł II.
- Jesteśmy wielkim narodem o niewykorzystanym potencjale - powiedział podczas swojego przemówienia.
tom/prawicarzeczypospolitej.org






KOMENTARZE (103)
13-02-2010 16:08 RWE: LECH KACZYŃSKI POWAŻNIE ZAGROŻONY ?
Marek Jurek - czarnym koniem wyborów prezydenckich . Żeby po wyborach nie został tyko samym koniem !
#
13-02-2010 16:12 Koło: Jurek prezydentem
Jestem z Panem panie Jurek! Zbudujemy nową Polske wolna od obcych narodowości, Polske naszych marzeń - sprawiedliwą i wielką. Tak trzmać panie Jurek, tylko pan prezydentem RP.
#
13-02-2010 16:14 lon: Następny ZCHiNowiec po Marcinkiewiczu, Czarnedkim , Goryszewskim, itp
Talibow nam nie potrzeba.
#
13-02-2010 16:15 ono: czy to ten jurek,
który wyleciał z seminarium?
#
13-02-2010 16:27 STARYWYGA: Oj Jurek Jurek,a myślałem że jesteś mądrzejszy,a jednak chore ambicje wzięły GÓRE
Masz SZANSĘ najwyżej na kilka PROMILI
Ale za to przyczynisz się do wzmocnienia LIBERTYNÓW i LEWACTWA
Czy chodzi Ci o odebranie tych kilkuset głosów Lechowi Kaczyńskiemu,który jako jedyny na prawicy ma realną szanse wybory prezydenckie wygrać???
Gratuluję jednak MEGAGŁUPOTY
A wydawało by sie żeś człowiek......
#
13-02-2010 16:28 Maskarada: Jurek to pikus, .....zebyscie widzieli zone... Komorowskiego...!!
kandydata i lizaczka Tuskaszenki, to... Co za potwor, istny z Loch ness.
Min 250 kg zywej wagi. Ohydztwo, brzydowica nieszczegolna. I to ma byc "first Lady"?
Chyba "First Monster".
#
13-02-2010 16:44 Kewin: Po zwyciestwie będzie świce chanukowe zapałał z okazji "niepodległości " III RP
Chroń nas boże przed takimi prawicowcami
#
13-02-2010 16:45 MIJA: gość
Gośc chyba nie lał
#
13-02-2010 16:45 John from USA: CZY TO NIE TEN CO ZAPALAL MENORE W SEJMIE????
CZYZBY POZAZDROSCIL KACZYNSKIEMU????
A MOZE TEZ JEST SCYZORYKIEM CHRZCZONY.
POLACY NIE DAJCIE SIE NABRAC!!!!!!!!!!!!!!!
#
13-02-2010 16:45 Kewin: Po zwyciestwie będzie świece chanukowe zapałał z okazji "niepodległości " III RP
Chroń nas Boże przed takimi prawicowcami
#
13-02-2010 16:49 aczerw: Marek Jurek
Pan Marek Jurek powinien startować na jakiegoś biskupa .Był marszałkiem i trochę się skompromitował.Brak wyobraźni politycznej ,jest to po prostu zdobycie władzy za wszelką cenę.Właśnie uderza w Prawice Polską jaką jest PiS.Wszystkie te wypryski na prawicy: PR ,Polska Plus Naprzód Polska i do tego jeszcze może dołączyć "Libertas to wszystko jest szkodliwe dla Polskiej racji stanu .Brak podstaw matematycznej wiedzy.Dzisiaj opozycja to tylko PiS.Pod jednym wszakże warunkiem : na prawicy nie może być za dużo mądrali zachowujących się jakby spadli z Marsa. Wg Marka Jurka
Polacy to" wielki naród " a od 20lat głosują na lewicę albo liberałów różnej maści.Tylko jedność kompromisowa na prawicy może dać pewniejsze zwycięstwo.Polski układ sił po
tzw transformacji nie jest zdolny takiej przewagi jaką forsuje PR -Marka Jurka.
#
13-02-2010 16:50 GARGAMELL: TYLKO PO CO ?
Szkoda czasu Marka Jurka i Naszego też .
#
13-02-2010 16:51 jerry: Nie dla psa kiełbasa.
Po co te wygłupy. Szkoda czasu.
#
13-02-2010 16:55 Rolnik: Szkoda.
Myślałem że pan Marek Jurek ma więcej rozsądku. Sam nic nie zyska a panu Kaczyńskiemu urwie trochę wyborców. Naprawdę szkoda.
#
13-02-2010 16:56 jonasz: John from USA
to ten sam ,udajacy Polaka i naniby udajacy "demokracje" w priwlenskim kraju.Nawet nie potrzeba w gacie mu zagladac,jak w przeszlosci general Jaruzel nakazal,wsrod swoich oficerow.
#
13-02-2010 16:56 jonasz: John from USA
to ten sam ,udajacy Polaka i naniby udajacy "demokracje" w priwlenskim kraju.Nawet nie potrzeba w gacie mu zagladac,jak w przeszlosci general Jaruzel nakazal,wsrod swoich oficerow.
#
13-02-2010 16:58 AJAX: Start Marka Jurka w wyborach prerzydenckich to....
genialne strategiczne posunięcie. Marek Jurek odbierze kilka procent głosów zwolenników Lecha Kaczyńskiego. Już Ojciec Dyrektor z całą rodziną Radia Maryja o to się postara.
#
13-02-2010 16:58 MAJOR FLASH: http://www.efakt.pl/Ktora-z-nich-bedzie-nasza-First-Lady-,artykuly,63113,1.html
PREZYDENTÓWA wsi komorowska masakra siłą oderwana od flaszki jak monż nie dziwię się że nie kazała startuwać bronkowi wsi Potworny Obłęd
#
13-02-2010 16:59 Kim jest Marek Jurek: To V kolumna PO
Polityczny szaleniec.
#
13-02-2010 17:02 hehehe: Czy wiecie jak się skończy start Marka Jurka w wyborach prezydenckich?
Marek Jurek ... przegra wybory głosząc ... "Wygramy Polskę"
#
13-02-2010 17:03 nina: -------------------KLASYKA -------KTO RZĄDZI Polską --przez stulecia
-----NIE !!!!Polska --NIE !!!! NIEPODLEGŁOŚĆ !!!! NIE !!!!!Naród NIE POLSKA RACJA STANU -- ----a życie poczęte BO TAK CHCE !!!!!!!!!!!!!!! kościół / M.J. musi MIEĆ PRZECIEŻ JEGO POPARCIE --jakby inaczej
#
13-02-2010 17:03 nina: -------------------KLASYKA -------KTO RZĄDZI Polską --przez stulecia
-----NIE !!!!Polska --NIE !!!! NIEPODLEGŁOŚĆ !!!! NIE !!!!!Naród NIE POLSKA RACJA STANU -- ----a życie poczęte BO TAK CHCE !!!!!!!!!!!!!!! kościół / M.J. musi MIEĆ PRZECIEŻ JEGO POPARCIE --jakby inaczej
#
13-02-2010 17:06 Oko: Marek Jurek ... smutną ma twarz
Pensjonariusze psychiatryków nigdy nie zdają sobie sprawy ze swoich przypadłości.
#
13-02-2010 17:14 bobo: A które to nazwisko a które imię ?
Bo ja nie wiem na kogo głosować czy na Jurka czy na Marka a może odwrotnie - odpowiedżie mi bo ja nierozgarnięte bobo jestem .
#
13-02-2010 17:21 m: jest bardzo watpliwe,
aby te pare promli glosow glosow zaszkodzilo Pr. Kaczynskiemu. No, chyba ze beda to promile alkoholowe.
#
13-02-2010 17:27 byrtaś: JUREK będziesz prezydentem
NA WYGNANIU !
#
13-02-2010 17:29 polak: nie ma sensu
z calym szacunkiem zgadzam sie z niektorymi pogladami pana Jurka,ale uwazam ze nie ma sensu kandydowanie na prezydenta z prostego powodu panstwo polskie staje sie coraz bardziej swieckie jak i cala europa w tym samym kierunku zmierza,wystarczy przypomniec jeden przyklad niedawny.....KRZYZE....coraz wiecej osobom w polsce przeszkadzaja....nawet jesli w roznych sondach przedstawiane panstwo polskie jest jako bardzo katolickie...prawda taka ze ludzie odsuwaja sie od kosciola,tym samym od Boga,ale to tez przewidzial Jezus,mowil przeciez....Beda was przesladowac przeze mnie.....
#
13-02-2010 17:33 Jasiu47: Lon
Masz sklerozę czy co.
Zapomniałes o oszołomie Niesiole.
#
13-02-2010 17:39 123456: do Maskarada z 16.28
mał-żona kamory w stroju 1-częściowym + synek - "bezcenne "....
#
13-02-2010 17:45 Meku: Marek Jurek, ponura twarz kaczyzmu zawsze pelna wściekłości i nienawiści.
Marek Jurek jest chory. Ten człowiek oscyluje w mentalności
gdzieś koło średniowiecza. Podobnie jak cały PiS i kaczyzm.
Nam jest potrzebny ktoś z zupełnie przeciwnej strony.
Inaczej utopimy się w tym prawicowo katolickim bagnie.
Ciekawe jaki ułamek procenta katotalibańskiego ciemnogrodu
zagłosuje na tego śmierciożercę. Jedno jest pewnie, że
dostanie ten oszołom silne wsparcie od ojca moherowej
propagandy i jego tuby nadającej z sowieckich stacji
przekaźnikowych.
#
13-02-2010 17:53 UDD: Ambitny!?
Chcieć to nie znaczy móc - ambicje ma Jurek duże,jednak nie widzę szansy na ich realizację.W tym wypadku to zmarnowany czas i pieniądze.
#
13-02-2010 17:54 maria: STOLKI i PIENIADZE _TO ATUT JEGO _
Byl druga osoba w panstwie W POLITYCE LICZY SIE DOBRO POLSKI JEZELI ZOSTALES POLITYKIEM ZA NUMER 1 --A ty co zrobiles rzuciles wszystko na szale WIEC CO ZROBISZ JAK POLSKA BEDZIE W NIEBEZPIECZENSTWIOE _-TEZ RZUCISZ NA SZALE JESTES POPROSTU NIE POLITYKIEM Wiec DAJ SPOKOJ TEJ POLSCE I POLAKOM JESES NIE KONSEKWETNY -----BADZ UCZIWY __CHOCBY RAZ
#
13-02-2010 17:54 ciemny: P, Jurek
szanuje pana ale odpuśc pan jak pan czytasz nasze wpisy nie rozbijaj prawicy i startuj pan po kadencji drugiej PRE ,Kaczynskiego ,a narazie oczekujemy od pana poparcia P REZYDENTA OBECNEGO, NIE ON URAZIŁ PANA DUMĘ OPANUJ SIĘ PAN BO WSZYSCY NA TYM TRACIMY OPRÓCZ PO, I SLD
#
13-02-2010 18:01 666: proponuje
Może by wystartował na kurs szafarza albo organisty. Kościółkowy matoł
#
13-02-2010 18:05 Paweł: Trochę rozsądku
Panie Jurek Marek, b. Marszałku.
Usilnie proszę idź Pan po rozum do głowy. . Już Pap. Jan Paweł II w encyklice "Wiara i Rozum" - Fides et Ratio, odwołał sie do zasady: "Wiara poszukująca zrozumienia". Skoro ta zasada ma odniesienie to teologii, to tym bardziej do spraw ziemskich. Panie Jurek, zastanów się i nie rób zamieszania w głowach po prawej stronie sceny politycznej. Dobrze życzący Paweł
#
13-02-2010 18:12 Maras: Zdrajca Jurek
To zdrajca wynajęty przez PO i ich mocodawców, aby odebrać trochę głosów prezydentowi
Lechowi Kaczyńskiemu. Ale zakusy zdrajców spalą na panewce, Marek Jurek otrzyma najwyżej 1% głosów, a wybory wygrają prawdziwi Polacy i prezydentem zostanie wybrany ponownie Lech Kaczyński.
#
13-02-2010 18:53 lon: Marek Jurek opowiada o jekieś moralności itp farmazony
otóż za jego marszalkowania Lyżwinsccy i nie tylko okradali Sejm z setek tysiecy zl .
Podobno po artkulach prasowych zwócili kase , ale nikt nie poniósl kary za ich
bezprawną wyplate .
#
13-02-2010 19:02 jerry: JUREK WEŻ SE SZNUREK !
.
#
13-02-2010 19:22 zuzia 358: Panie Marek Jurek
W imię Dobra POLSKI zrezygnuj Pan ! jeżeli jeszcze resztki honoru Panu pozostały !
#
13-02-2010 19:25 mario: Niestety, Jurek nie dostrzega tego, że jest żałosny.
Wydaje mu się bowiem, że jest jakimś politycznym outsiderem, samotnym roninem, bojownikiem o słuszną sprawę, któremu historia w końcu przyzna rację. A w rzeczywistości jest osobnikiem o poglądach skrajnych, który nigdy nie zaakceptował rozdziału Kościoła od państwa. Wiele partii prawicowych uległo marginalizacji właśnie z powodu nieustannego odwoływania się do Pana Boga (w Polsce - ROP, ZChN, LPR). Elektorat takiej partii jest mocno ograniczony, dlatego że przysłowiowy ,,wykształciuch" jest po prostu stracony.
Konkludując, Jurek to taki specjalista od tematów zastępczych.
#
13-02-2010 19:44 Doctor: Wariat albo agent
Tak powiedzial Jarkacz ,gdy Jurek rezygnowal z Marszalka Sejmu i wystepowal z PIS.Widze ,ze jak zwykle mial racje!
#
13-02-2010 19:56 lon: Strasznie byl moralny w koalicji z Samoobrona i z Lepperem jako kolega wicemarszalkiem
cha cha .
#
13-02-2010 19:58 jerry: Fałszywki.
Informuję że mój nick jest niebieski.Te czarne to nie moje.jerry.
#
13-02-2010 20:35 Jan Długosz: Panie Jurek
Po co to Panu ?
#
13-02-2010 20:35 ami: chore ambicje
biora gore nad korzyscia dla Polski
#
13-02-2010 20:38 Ksawery: Ja głosuje na
LEPPERA!
#
13-02-2010 20:38 Mirek: Pan
Marek Jurek to jeden z ostatnich prawdziwych polityków z zasadami na tle zgrai bezpłciowych bubków bez kręgosłupa, charakteru i właściwości.To, że przez niektórych z was mieniących się elektoratem prawicowym,jest postrzegany jako szaleniec, świadczy tylko o kiepskiej kondycji rzeczonego elektoratu.
#
13-02-2010 20:48 Cha Cha Cha: następny Longinus Zerwimycka
Cha Cha Cha
#
13-02-2010 21:14 Bogusław: Marek Jurek nie zrobil zadnej krzywdy ani Polsce ani tym wszystkim, ktorzy tutaj, na tym portalu z niego szydza.
Czytam o poparciu dla Kaczynskiego z jednoczesnym opluwaniem kandydatow propolskich i prawicowych jak Jurek. Coz to za dzika nienawisc kieruje autorow tych wpisow do prawicowych kontrkandydatow ich idola.
Wychowanie w komunie prowokuje takie dewiacje. Nie ma granic w stosowaniu wyzwisk.
Wyborcy Kaczynskiego, zacznijcie uzywac rozumu, zanim zaczniecie opluwac tych, na ktorych nie chcecie glosowac.
Chcialbym w drugiej turze widziec Jurka i Kaczynskiego.
W moich osobistych wyborach nigdy nie kieruje sie mniejszym zlem.
Sprzeciwiam sie tez podlym haslom typu "zabierz babci dowod" albo "nie zmarnuj swojego glosu".
Nigdy moj glos nie bedzie "zmarnowany", gdy go oddam na uczciwa i prawdomowna partie i czlowieka, ktory jest wierny moim katolickim idealom.
#
13-02-2010 21:36 Młody: W sumie kandydat dobry, ale...
nie ma żadnych szans. Co najwyżej jak już niektórzy wyżej zauważyli zabierze kilka głosów Kaczyńskiemu. Bezsensowne osłabianie prawicy.
Niech jak najwięcej żydokomuchów startuje, to się POdzielą im głosy...
#
13-02-2010 21:39 W. Jerząca: i dr.House i Korwin-Mikke
i Konnonowicz i / Chuck-Norris
#
13-02-2010 21:43 piotrkowianin: Marek Jurek???
niech powie o swoich współpracownikach z Piotrkowa...
#
13-02-2010 22:01 mario: @ Bogusław
Można jeszcze być katolikiem i popierać rozdział religii od państwa...
Polecam zapoznanie się z ustaleniami Soboru Watykańskiego II...
#
13-02-2010 22:03 Plankton polityczny: Niestety wielu z was się myli
Jest po co głosować na Marka Jurka, bo jest mała szansa, żeby LK nie wszedł do drugiej tury, a tak warto zagłosować na kogoś porządnego.
[a="http://planktonpolityczny.blox.pl/2010/02/Marek-Jurek-kandyduje-w-wyborach-prezydenckich.html"]Blog o małych partiach[/a]
#
13-02-2010 22:07 ramajama: Re: piotrkowianin
Dobre pytanie. Ciekawe czy powie i co powie?
#
13-02-2010 22:11 ELA: Marek-Jurek- i inni
Uczciwi inaczej- nie tylko dla tuska-Polska to nienormalność-,ale dla takich pseudopatriotów jad dorn-marcinkiewicz-marek-jurek -selin- -kornel morawiecki- Polska to tylko slogan a jej dobro tyle warte co nic -WAŻNA JEST KORONA-OBY OD JEJ UCISKU NIE WYCIEKŁY WAM MÓZGI -jeżeli macie.
#
13-02-2010 23:22 Riko: panie Marek Jurek, czyś pan wariat, czy zdrajca !
kolejny wodzuś,który się poczuł powołany przez ...własną głupotę ! lub KGB do zamieszania w środowisku patriotycznym. Żebyś durniu zdechł w najbliższym czasie !
Dla dobra Polski !
#
13-02-2010 23:24 Kamil: Marek Jurek ZDRAJCA !
i łajdak !
#
13-02-2010 23:27 Ob.Serwator.: Analiza.
Szanuje Marka Jurka. Jednak uwazam, ze jego poglady zblizone sa do pogladow Lecha Kaczynskiego. Nie w 100%, bo nie ma dwoch ludzi 100% identycznych w pogladach (smiem twierdzic, ze i bracia Jarek i Lech maja w niektorych sparwach odmienne poglady, ale wspolne tak na 95%, ze tak to ujme). A skoro tak, to wspolnie reprezentuja pewna grupe wyborcow majacych rozniez te same poglady. Stad wniosek:
Wszystko opiera sie na tezie, ze Lech Kaczynski bedzie startowal na Prezydenta oraz na aktualnych wynikach sondazy - na prawicy Kaczynski jest najmocniejszy. Start Marka Jurka spowoduje dezorientacje wyborcow prawicowych, bowiem czesc z nich utozsami sie z Jurkiem, a czesc z Kaczynskim. W I turze akcentowana bylaby odmiennosc obu kandydatow, a nie to co ich laczy. W rezultacie wyborcy glosujacy dotad na Jurka moga nie zaglosowac w II turze na Kaczyunskiego i zostac w domu. Uznaja bowiem, ze Kaczynski jest tak odmienny od Jurka, ze nie maja swojego kandydata w II turze. Przez uwypuklanie tych roznic przez media (nie watpie ze tak bedzie: "Jurek krytykuje Kaczynskiego", "Kaczynski nie zgadza sie z Jurkiem" - no na pewno w czesci spraw beda odmienni i to zostanie uwypuklone) w II turze kandydat prawicowy moze stracic wiele glosow. Tak, ze uwazam ze w przypadku pogladow zbieznych na okolo 80% sposrod kandydatow powinno sie wybrac jednego - tego ktory ma najwieksze poparcie.
Nie krytykuje samej osoby Marka JUrka, kiedy pisze ze nie przejdzie do II tury. Sam sie znim zgadzam w wielu kwestiach w kilku nie, ale trzeba byc realista. Jurek odchodzac z PiS, stracil zaplecze polityczne a dotychczas nie udalo mu sie zbudowac rownie silnego.
Dotyczy to takzer innych politykow prawicy, ktorzy zachowali swoje zdanie (w koncu takie samo jak zdanie PiSu), ale odeszli z partii Kaczynskich i nie przeszli do PO (nie rozumiem jak mozna nagle przejsc do innej partii i zmienic zdanie o 180 stopni). Uwazam, ze powinni wsyzscy poprzec jednego najsilneijszego kandydata prawicowego.
To dziala tez w druga strone - jezeli Jurek mialby najwieksze poparcie wsrod kandydatow prawicowych - to on powinien startowac, a inni zrezygnowac.
#
14-02-2010 00:08 danuta: i znowu "dla dobra Polski"!...
Panie Marszałku! Parę lat temu, walcząc o HONOR, nie zawahał się Pan wbić noża w plecy przyjacielowi, który Panu zaufał i powierzył najważniejsze stanowisko w Sejmie. Dziś, zapewne przez pamięć o tym HONORZE, wywija Pan scyzorykiem grożąc, że go przeciwko byłym już przyjaciołom, ludziom, którzy kiedyś Panu zaufali i srogo się zawiedli - użyje.
Śmie Pan w tym procederze wykorzystywać imię świętego Człowieka, cynicznie igrając uczuciami Polaków, nie do końca świadomych Pańskich postępków i Pańskiej dwulicowości. Taki jest pański HONOR.
Proszę nie używać imienia Naszego Ojca, Jana Pawła II we własnych politycznych rozgrywkach. To się Panu na nic nie zda. ON PROWADZI NAS INNĄ DROGĄ.
#
14-02-2010 00:15 jerry: Razem łatwiej.
Nienawiści do Jurka, Dorna i im podobnych polityków którzy rozeszli się z PiS-em, przyznam nie rozumiem ani popieram.W końcu mają nieco inne poglądy.Natomiast ich odejście uważam za poważny błąd.Sami w rozbiciu nigdy swoich ideałów nie zrealizują, a tylko umacniają tuskolandję. Co już osiągnęła ta antypolska rządowa klika kolesiów od piłki szmacianej ujawnia się codziennie w komisjach śledczych i procesach sądowych. Afer ci u nas w bród. Dokąd to szaleństwo zmierza, coraz więcej z nas odczuwa boleśnie na własnej skórze.Od paru lat obietnic nie brakuje i nieustannie nie są one spełniane.Szkoda więc marnować energię na zamierzenia nierealne.Prezydentowi kandydowanie M.Jurka nie zaszkodzi, tyle tylko że wspólny front mógłby już w pierwszej turze pewniej uskutecznić reelekcję. Na reelekcję w pierwszej turze szansa wynosi 46%. Na zwycięstwo w pierwszej turze a następnie również w drugiej ma prezydent 27% szans.Również istnieje 27% szans na wariant w którym szanse przeciwnika i prezydenta są równe w obydwu turach.Jedynym przeciwnikiem który może w tym ostatnim wariancie wystąpić jest Rzeźnik Watahy o ile otrzyma glejt od swoich.Przytoczone tu prognozy są aktualne obecnie i prawdopodobnie z biegiem czasu będą się zmieniać.
#
14-02-2010 03:13 jan bez ziemi: politykom polskim mozna wszystko zarzucic z wyjatkiem tego,ze sa glupi
jurek doskonale wie,ze nie wygra wyborow! wiec pytanie jest po co to robi?
napewno nie robi tego dla polski,wiec dla kogo?
#
14-02-2010 07:10 Saba: To glupiec ,
niszczy prawice.
#
14-02-2010 07:18 Rejestr: PiS wyniosl go na marszalka ,
a on co zrobil ? Zdradzil.
#
14-02-2010 07:35 Ola: Slipka Marka Jurka
sa trudne do okreslenia.(madre? ,glupie ?, chytre ? ,demoniczne ?,bezbarwne ?ploche? dziwaczne ?0.czort wie jakie.
#
14-02-2010 09:09 Misiek.: Prezydent Jurek Ogórek?
Eeee nie pasuje. Wolę Lecha K.
#
14-02-2010 09:51 LACH: W wielu sprawach zgadzam się z M. Jurkiem,
w tym w tej najważniejszej - ochrona dzieci poczętych. Swoje (i moje) cele polityczne powinien realizować (zawsze jest szansa) w gronie tych (zbliżone poglądy polityczne), którzy mają realną możliwość dojścia do władzy. Pan M. Jurek takiej szansy nie ma. Popełnił karygodny błąd odchodząc z PiS. Tym łatwiej wrogowie prawicy, Polski i Kościoła będą podgrzewać rywalizację wyborczą między L. Kaczyńskim a M. Jurkiem, licząc na to, że obaj polegną dla dobra "układu". Ten podsycany antagonizm może doprowadzić do klęski prawicy, zamiast zwycięstwa. Panie M. Jurek, szanując Pana, proszę o wycofanie się z kandydowania na urząd Prezydenta RP. Jeśli chce być Pan odbierany jako mąż stanu, powinien Pan tak postąpić. W przeciwnym razie odbiorę postawę Pana jako MAŁOSTKOWĄ i NIEMĄDRĄ.
#
14-02-2010 09:55 Kamil: Marek Jurek to ZDRAJCA !
Trzeba uciąć mu JAJCA !!!
#
14-02-2010 09:56 Mirek: Może
tak bez wyzwisk? Rzeczywiście,był marszałkiem i w imię własnych ideałów,Katolika,Polaka zrezygnował z zaszczytu bycia drugim po prezydencie człowiekiem w państwie by skazać się na gorzką wegetację na peryferiach polityki.Człowiek uczciwy musi czasem podjąć taką decyzję, żeby mógł rano spojrzeć w lustro,gorzej jak ktoś nie ma lustra... Jeżeli zaczynacie wciskać Panu Jurkowi jakieś bzdurne insynuacje to mogę wam napisać co o nim sądzi ktoś taki jak Pan W.Łysiak.
#
14-02-2010 09:58 Sarmata: JURKU byłeś MARSZAŁKIEM POLSKI !!!
Zamiast się obrażać trzeba było w PiSie przekonywać do swoich poglądów !! Byłeś drugą osobą w PAŃSWIE, dzięki PiSowi, czy miałbyś taką szansę w PO ?? Czy POlewactwo zrobiłoby ważną osobą w państwie takiego polityka ?? Gdzie tam sami LEWACY i BEZBOŻNi LIBERTYNI !!!
JURKU - przegrałeś u mnie występując w niedzielę w TVNach i atakując nonstop PiS, a o TRAGICZNYCH dla POLSKI obecnych rządach się nie zająknąłeś nawet !!
JURKU tyś jest jednym z tych JUDASZY co dzieli PRAWICE POLSKĄ !!
Wstąp sobie lepiej do PO- im robisz 'dobrze' , bo doprowadzasz do podziałów w środowiskach PATRIOTYCZNYCH !!
#
14-02-2010 10:37 blacksabatt: Na Marka to był zagłosował
Ale na Jurka - NIGDY > spieprzaj dziadu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
#
14-02-2010 10:45 Oko: Ale się porobiło .....
Marszałek Marek Jurek ..... NA SPRZEDAŻ
#
14-02-2010 10:51 anna: Marek Jurek współodpowiada za rozbicie/ niszczenie polskiej prawicy
popieram głos Sarmaty ; gorycz tym większa,że opluwanie PIS przez lewactwo jest standardem,natomiast przez zdrajców z własnych szeregów jest hańbą.
#
14-02-2010 10:59 Jan Długosz: Lach 9.51
Zgadzam się z każdym Twoim słowem. Jeśli my widzimy sprawę tak rozsądnie to p. Jurek tego nie wie ? O co jemu właściwie chodzi ? Nie jestem do Lecha Kaczyńskiego przekonany w 100 % ale to jedyna szansa na w miarę normalnego prezydenta. Pozdrawiam. Jan
#
14-02-2010 11:00 baba jaga: a dlaczego ma nie startować M.Jurek ?
przecież wiadomo że L.Kaczyński do drugiej tury wejdzie ( o ile wystartuje ) a głosy byłego marszałka przydadzą się w decydującej bitwie obecnemu prezydentowi
#
14-02-2010 11:03 Oko: do baba jaga
Piszesz o "decydującej bitwie". Uczciwie będzie jak napiszesz o "kolejnej przegranej bitwie".
#
14-02-2010 11:08 mm: Zostawił by ten faryzeusz słowa Jana Pawła II w spokoju!
To jemu PO części zawdzięczamy rozpad rządu PiS.
#
14-02-2010 11:09 baba jaga: oko, o której piszesz bitwie przegranej ?
bo ja znam jedną bitwę prezydencką wygraną przez L. Kaczyńskiego w 2005r
#
14-02-2010 11:11 Albion: PANIE MARSZAŁKU!
Proszę przyjąć do wiadomości, jeżeli w ogóle interesuje Pana głos innych obywateli, że swoja kampania na rzecz NIENARODZONYCH budzi Pan podobne emocje, jak Żydzi mówiący w kółko o POLSKIM ANTYSEMITYZMIE.
PAN NIE BUDZI REFLEKSJI, PAN BUDZI AGRESJĘ.
Jeszcze parę Pana wystąpień i ludzie zaczną patrzeć życzliwszym okiem na babsztyla pt.Senyszyn.
PAN NIKOGO Z NIE PRZEKONANYCH, NIE PRZEKONA. W OBOJĘTNYCH BUDZI PAN AGRESJĘ, A SWOICH JUŻ PAN MA I ICH PRZEKONYWAĆ NIE POTRZEBUJE.
To co Pan postrzega jako dobro, Bóg zamienia na zło. Budzenie w ludziach agresji jest złem. Czy to Panu nic nie mówi? JEŻELI DOJDZIE DO ZWIĘKSZENIA DOSTĘPNOŚCI DO ABORCJI - TO BĘDZIE PANA ZASŁUGA.
Przypomina mi Pan średniowieczne zakony biczowników. Dopiero teraz po cichu mówi się o masochizmie ich członków. Czy to Panu nic nie mówi? Jakie złe uczucia kryją się w Panu? ZBLIŻA SIĘ WIELKANOC. CZAS NA REKOLEKCJE!!!
#
14-02-2010 11:11 leszek: bo chodzi o to,
aby "wyrżnąć watahy PiS".
#
14-02-2010 11:23 nina: -----------ROZBIORY POLSKI z kościołem w tle i takimi ludzmi jak M.J.
---------Marek Jurek RACJA STANU POLSKI ---------Marek Jurek racja kościoła -------
------tik tak----------------TIK PIS / TAK PO = kościół trzyma w ręku sznurki ----Polska ostatni bastion KATOLICYZMU w Europie / jeszcze Irlandia / --myślicie Ludzie ,że kościół z tego zrezygnuje -z Polski ???? po jej trupie TEŻ NIE ZREZYGNUJE tak zresztą ZAWSZE było i będzie ----nie Jurek to inny --jeżeli myślicie ,ze kościół zainteresowany jest silną Polską --to JESTEŚCIE DZIECMI --silna Polska JEST ZAGROŻENIEM dla kościoła DLATEGO K.K. do tego NIE DOPUŚCI!!!!!! nie odetnie gałęzi na której siedzi ---działania K w Polsce po 89r . NIE SĄ NICZYM NOWYM -właśnie tak dochodziło do ROZBIORÓW interes Kościoła --PONAD WSZYSTKO a Polska ??? ona obchodzi tylko nas
#
14-02-2010 12:57 Mirek: Na
podstawie większości waszych wypowiedzi można tylko z goryczą skonstatować, że nie można prowadzić merytorycznej dyskusji,,nie rzuca się pereł między świnie,,.Zastanawiam się tylko, jak będziecie rozmawiać z Panem Markiem Jurkiem odżegnywanym teraz od czci i wiary gdy przyjdzie czas, że jego parę głosów poparcia będzie mogło rzeczywiście zadecydować o reelekcji L. Kaczyńskiego?
#
14-02-2010 13:33 hera: I o co cale larum?!
A niech sobie pan Jurek startuje, bo ma takie konstytucyjne prawo! Ja wiem, ze to boli, bo np. tow. szmaciak tez startuje i tow. sikorski tez startuje, i nawet tow. komorowski startuje! Nie widze nic smiesznego ani dziwnego w tym, ze sobie startuja! Taka olimpijska atmosfera! Klopot bedzie dopiero wtedy, jak pojdziemy do wyborow, bo bedzie na pewno smiesznie! I stad ta nerwowosc???!!!
#
14-02-2010 13:42 hera: Suplementum
Nie wiem, czy Panstwo wiedza, ze juz w tej chwili jest okolo 40-tu kandydatow na prezydenta RP!!! Ale mam propozycje: Polaczyc tytul prezydenta z innymi urzedami i wtedy dla wszystkich starczy! Np. Prezydent Nadbobrzanskiego Parku Widokowego, Prezydent Duzego Wysypiska Smieci, Prezydent Taboru Kolejowego Towarowego, Prezydent Taboru Kolejowego Waskotorowego! I jak to bedzie cudownie brzmialo: Szanowna Malzonka i Pierwsza Dama Waskotorowa! Kocham ten kraj, choc Lis mowi, ze powinno sie mowic(i czuc) moj kraj! Ale trudno, jak Lisa, to na pewno nie moj!
#
14-02-2010 13:57 pierwszy: do"Mirek'
człowieku a kto zaręczy ze Lech Kaczynski wejdzie do drugiej tury???
a może nie wejść bo Jurek odbierze mu troche głosów!!
#
14-02-2010 14:26 baba jaga: pierwszy
a jeżeli będą startować sami lewicowcy i POpaprańcy to na kogo wskażą ci co odpadną w pierwszej turze? Na pewno nie na Lecha Kaczyńskiego.Proszę przeanalizować sobie poprzednie wybory prezydenckie szczególnie drugą turę.
#
14-02-2010 14:30 LACH: Do: Jan Długosz
Dziękuję za pozdrowienia. Jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. Najważniejsze są podstawowe wartości, które powinien wyznawać NASZ kandydat na prezydenta. Nie trzeba tu o nich pisać - wiemy. Żeby tylko L. Kaczyński nie próbował "puszczać oka" do obcych nam ideowo (termin chyba postkomunistyczny), chcąc poszerzyć elektorat, bo to nie przejdzie (przynajmniej u mnie). Pozdrawiam.
#
14-02-2010 14:40 hera: Nieszczesna polska prawica
popelnia te same bledy samobojcze od lat! Mieliscie wladze w garsci, mieliscie zaufanie narodu! Wszystko przegraliscie, roztrwoniliscie, przegadaliscie, przepieprzyliscie! Zabraklo wam pokory, zabraklo wyrzeczenia sie durnych i wydumanych kontrowersji! Woleliscie na trzyosobowej kanapie posadzic piec poldupkow i dalej sie zrec o nieistotne sprawy! Banda idiotow, bez honoru, solidarnosci, wspolczucia i odpowiedzialnosci! Bo przeciez zadnemu nie przyszlo do durnej lepetyny, ze jest tylko czastka w tym nurcie, ktory nazywamy, coraz smutniej Polska! Jezeli ta Ojczyzna jest Igrzyskiem Bozym, jak chce pan Norman Davies, to wy jestescie tego igrzyska zlymi blaznami! P.s. I niech sie nie cieszy durna ubecka holota, ze pisdzielce sie zra! My mowimy sobie prawde, bo wierzymy, ze inaczej sie nie pozbieramy, a wy sobie dalej calujcie Donka w genialna dupe klepnieta przez nowaka! Credo: Na poczatku byl donek, a donek zostal namaszczony przez nowaka, a prorokami jego byli miro, grzechu i rychu, i jakies kurwy tez sie tam petaly! A wszyscy caluja z pokora w dupe sobiesiaka! Lojczyzna, kurwa!
#
14-02-2010 14:41 pierwszy: baba jaga
Tu nie chodzi o analize lewej strony... wiadomo że lewaki i inne POmyje zagłosują na każdego nawet najbardzej skompromitowanego byle tylko nie wygrał LK
dlatego w JEDNOSCI SIŁA a M Jurek zaczyna robic za konia trojańskiego na prawicy
#
14-02-2010 14:48 hera: Do Pierwszy
Otoz to, otoz to!!!
#
14-02-2010 14:54 baba jaga: do pierwszy
to myślisz że L.Kaczyński z 30 procentami ( tyle chce głosować na PiS ) nie wejdzie do drugiej tury ? A Jurek jeżeli zagospodaruje chociażby połowę elektoratu Leppera i innych mniejszych ugrupowań z poprzednich wyborów to to naprawdę może się przydać.Pozdrawiam
#
14-02-2010 15:14 pierwszy: baba jaga
co do elektoratu leppera to nie wiem czy nie blizej mu do LSd:)) sorry SLD
ale masz racje i ja chce w to wierzyc ze ze wszystko rozstrzygnie sie w drugiej turze
na korzysc Lecha Kaczynskiego
pozdrawiam
#
14-02-2010 15:21 zuzia 358: Do wszystkich ,,kanapowych partii prawicowych ''!
Dobrze że jesteście ale abyście mogli dalej istnieć i mieć szansę w jakichkolwiek wyborach to teraz musi wygrać wybory PIS i lech Kaczyński innej opcji nie ma na teraz Proszę pomyśleć -to nie boli !Demokracja jest poważnie zagrożona ,o ile jeszcze w Polsce istnieje .Pozdrawiam!
#
14-02-2010 15:28 ciekawy: wycięty komentarz z godz. 12.30
Poczet Marszałków Sejmu III Rzeczpospolitej
1. Mikołaj Kozakiewicz (PSL)- do listopada 1991
2. Wiesław Chrzanowski (ZChN) do października 1993 r.
3. Józef Oleksy (SLD) do marca 1995
Józef Zych (PSL) do października 1997 r,
4. Maciej Płażyński (AWS, PO) do października 2001 r.
5. Marek Borowski (SLD, SdPl) do kwietnia 2004 r.
Józef Oleksy (SLD) do stycznia 2005
Włodzimierz Cimoszewicz (SLD) do października 2005 r.
6. Marek Jurek (PiS , PR) do kwietnia 2007 r.
Ludwik Dorn (PiS) do listopada 2007 r.
7. Bronisław Komorowski (PO) od listopada 2007 r.
Zastanawiające jest, że przez prawie 20 lat prawa strona i patrioci są ciągle ze sobą skłóceni a szczególnie gdy zbliżają się wybory. Logicznym rozwiązaniem jest tworzenie wspólnego frontu dla dobra Ojczyzny a staje się złą tradycją tworzenie nowych grup startujących samodzielnie. Powyższe zestawienie pokazuje kto nami rządzi. Kiedyś wpadła mi w ręce informacja, że przy Komitecie Centralnym PZPR, był wydział na którym szkolono specjalistów do rozbijania zespołów ludzkich.
Patrząc przez pryzmat tej informacji można zrozumieć dlaczego, gdy powstaje organizacja zagrażająca określonemu porządkowi natychmiast pojawiają się „rozbijacze” (świadomi tego co robią i przekonani przez nich tzw. „pożyteczni idioci”). Solidarność powstała też m.in. dzięki temu, że ludzie sobie zaufali i powstało wielkie dzieło. Uruchomieni „rozbijacze” skłócali to środowisko wmawiając reszcie, że nie umiemy działać wspólnie. W ten sposób można też wytłumaczyć rozbicie organizacji polonijnych (i wściekłość, że nie udało się skłócić tych organizacji w Ameryce Południowej).
Patrząc na zagrożenie bytu naszej Ojczyzny nie możemy sobie pozwolić na wielu kandydatów. Winna nastąpić konsolidacja wszystkich organizacji na rzecz jednego kandydata na Prezydenta jak też konsolidacja przy wyborach samorządowych. Gdybyśmy tak postępowali przez ostatnie 20 lat wyżej wymieniony poczet Marszałków na pewno by wyglądał inaczej.
Nie podejrzewam Pana Jurka, że jest „rozbijaczem” ale niech dokładnie przyjrzy się swoim doradcom, dlaczego namawiają go do kandydowania.
#
14-02-2010 15:29 CIEKAWY: usunięty komentarz z 12.30
Poczet Marszałków Sejmu III Rzeczpospolitej
1. Mikołaj Kozakiewicz (PSL)- do listopada 1991
2. Wiesław Chrzanowski (ZChN) do października 1993 r.
3. Józef Oleksy (SLD) do marca 1995
Józef Zych (PSL) do października 1997 r,
4. Maciej Płażyński (AWS, PO) do października 2001 r.
5. Marek Borowski (SLD, SdPl) do kwietnia 2004 r.
Józef Oleksy (SLD) do stycznia 2005
Włodzimierz Cimoszewicz (SLD) do października 2005 r.
6. Marek Jurek (PiS , PR) do kwietnia 2007 r.
Ludwik Dorn (PiS) do listopada 2007 r.
7. Bronisław Komorowski (PO) od listopada 2007 r.
Zastanawiające jest, że przez prawie 20 lat prawa strona i patrioci są ciągle ze sobą skłóceni a szczególnie gdy zbliżają się wybory. Logicznym rozwiązaniem jest tworzenie wspólnego frontu dla dobra Ojczyzny a staje się złą tradycją tworzenie nowych grup startujących samodzielnie. Powyższe zestawienie pokazuje kto nami rządzi. Kiedyś wpadła mi w ręce informacja, że przy Komitecie Centralnym PZPR, był wydział na którym szkolono specjalistów do rozbijania zespołów ludzkich.
Patrząc przez pryzmat tej informacji można zrozumieć dlaczego, gdy powstaje organizacja zagrażająca określonemu porządkowi natychmiast pojawiają się „rozbijacze” (świadomi tego co robią i przekonani przez nich tzw. „pożyteczni idioci”). Solidarność powstała też m.in. dzięki temu, że ludzie sobie zaufali i powstało wielkie dzieło. Uruchomieni „rozbijacze” skłócali to środowisko wmawiając reszcie, że nie umiemy działać wspólnie. W ten sposób można też wytłumaczyć rozbicie organizacji polonijnych (i wściekłość, że nie udało się skłócić tych organizacji w Ameryce Południowej).
Patrząc na zagrożenie bytu naszej Ojczyzny nie możemy sobie pozwolić na wielu kandydatów. Winna nastąpić konsolidacja wszystkich organizacji na rzecz jednego kandydata na Prezydenta jak też konsolidacja przy wyborach samorządowych. Gdybyśmy tak postępowali przez ostatnie 20 lat wyżej wymieniony poczet Marszałków na pewno by wyglądał inaczej.
Nie podejrzewam Pana Jurka, że jest „rozbijaczem” ale niech dokładnie przyjrzy się swoim doradcom, dlaczego namawiają go do kandydowania.
#
14-02-2010 22:53 jerry: Prezydencki licznik sondażowy.
Sondaż 13-17.02.2010
Kto jest twoim kandydatem na fotel prezydenta?
Stan o godz.21:00 14.02.10
1.L. Kaczyński 51%
2.L. Cimoszewicz 14%
3.B. Komorowski 11%
4.J. Korwin-Mikke 7%
5.M. Jurek 7%
6.J. Szmajdziński 4%
7.K. Morawiecki 1%
8.P. Ikonowicz 1%
9.E. Kierzkowska 1%
10.T. Nałęcz 1%
11.Z. Podkański 1%
12.A. Olechowski 1%
Sprzedajne media ze zwiększonym natężeniem łżą o silnej pozycji Rzeźnika Watahy, i nerwowej reakcji PiS-u na takie zagrożenie.Powołują się przy tym na sondaże nie podając bliższych danych.Ma być w narodzie przekonanie że przegrana prezydenta jest nieuchronna.Na ten chwyt dają się nabrać niestety nawet zwolennicy PiS-u.Ale głowa do góry.Rzeczywistość jest bardzo korzystna.Sondaże internetowe prezydencki i partyjny szans tuskalji wiele nie dają.Każdy powie żę sondaże to nie wyrok.Oczywiście za bardzo podniecać się nie wskazane.W urnie znajdzie się rozwiązanie.Te dwa sondaże są przemilczane przez media, zwolenników tuskalji a najdziwniejsze że nic o nich nie wspominają przedstawiciele PiS-u. A wielka szkoda bowiem sondaże internetowe aczkolwiek obarczone pewnymi błędami są bliższe prawdy niż te z gazet i mediów elektronicznych.Ten kto rezygnuje w walce z korzystnych dla niego argumentów głupio czyni.
W przedstawionym powyżej kroczącym sondażu zmiennik Rzeżnika Watachy, Gbur Pospolity nawet w połączeniu ze Wahającym się Żubrem żadnego zagrożenia nie stworzą.Tu potrzebny jest solidny kandydat. Z braku takich w szeregach tuskalji tylko zacięzny może nieco podreperować słabą kondycję partii miłości.
#
15-02-2010 03:08 clipo 2010: TO BARDZO DOBRA WIADOMOŚĆ !!!
Gdyż cała dotychczasowa tzw. klasa polityczna (jak za komuny), to zwykłe marionetki (ew. z drobnymi przystawkami) sterowana hakami i osobistymi zależnościami ekonomicznymi z poza zachodnich i wschodnich granic. Reszta już wycięta (np. przez media!!!) w niczym nie zagrozi ostatecznej likwidacji Polski. To etap najbliższych 5-ciu lat. Na tle tych wszystkich małych i cynicznych politykierków mających dokładnie gdzieś Polskę i Polaków (niestety – nad czym boleję - po podpisaniu traktatu lizbońskiego Kaczyński sam się skreślił i stał się dla mnie osobą wielce zagadkową, mówiąc b. delikatnie) Pan Jurek może się okazać jedyną sensowną alternatywą dla mających choć mgliste pojęcie o tragizmie naszej obecnej sytuacji.
Choć z drugiej strony czytając niektóre zamieszczone tutaj wpisy może istotnie niektórzy zasługują tylko na rolę niewolniczej siły roboczej. I po podpisaniu traktatu lizbońskiego przez Kaczyńskiego, to w sumie może i lepiej aby naczelnym zarządcą sił tubylczych został jakiś liberalny beton z PO. Wtedy jak ludzie twardo dostaną w d... bez ściemy i fałszywej retoryki, jest jakaś nadzieja, że się wreszcie ockną.
#
15-02-2010 03:11 clip 2010: TO BARDZO DOBRA WIADOMOŚĆ !!!
Gdyż cała dotychczasowa tzw. klasa polityczna (jak za komuny), to zwykłe marionetki (ew. z drobnymi przystawkami) sterowana hakami i osobistymi zależnościami ekonomicznymi z poza zachodnich i wschodnich granic. Reszta już wycięta (np. przez media!!!) w niczym nie zagrozi ostatecznej likwidacji Polski. To etap najbliższych 5-ciu lat. Na tle tych wszystkich małych i cynicznych politykierków mających dokładnie gdzieś Polskę i Polaków (niestety – nad czym boleję - po podpisaniu traktatu lizbońskiego Kaczyński sam się skreślił i stał się dla mnie osobą wielce zagadkową, mówiąc b. delikatnie) Pan Jurek może się okazać jedyną sensowną alternatywą dla mających choć mgliste pojęcie o tragizmie naszej obecnej sytuacji.
Choć z drugiej strony czytając niektóre zamieszczone tutaj wpisy może istotnie niektórzy zasługują tylko na rolę niewolniczej siły roboczej. I po podpisaniu traktatu lizbońskiego przez Kaczyńskiego, to w sumie może i lepiej aby naczelnym zarządcą sił tubylczych został jakiś liberalny beton z PO. Wtedy jak ludzie twardo dostaną w d... bez ściemy i fałszywej retoryki, jest jakaś nadzieja, że się wreszcie ockną.
#
15-02-2010 04:19 mb: zdecydowanie popieram
Obecny naczelny kapo tubylczych sił niewolniczych niejaki D. Tusk (ksywa: siano) ogłasza, po 20-tu latach skutecznego demontażu Polski, rozpoczęcie zamykającego etapu tzw. ostatecznego rozwiązania kwestii polskiej (i przynajmniej docelowo 60% Polaków). Komory gazowe i inne środki techniczne – zbyteczne (ekonomicznie, liberalistycznie, skutecznie !). Panowie Kaczyńscy zakiwali się pod własną bramką i zaczynają gadać i postępować jak PO bis (podpisana lizbonka, majstrowanie przy konstytucji – dla formalnego usankcjonowania kolejnego rozbioru Polski, co się ładnie nazywa dostosowaniem do prawa UE, czytaj niemiaszków). Kompromisy mają swoje granice ! Dlatego będę głosował na Pana Marka Jurka, choćby dla zasady.
#
15-02-2010 13:34 nina: ----------ZCHN --------zbliża się
------------Polaku WYMIEŃ 1 / słownie 1 / dobrą rzecz -którą uczynił Marek Jurek dla POLSKI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jedną jedyną / nie mylić ze sprzedażą Polski kościołowi przez ZCHN i Jurka /
#
15-02-2010 14:39 iga: re: nina
choćby to - pokazał swoją niezłomną postawą, iż jest coś ważniejszego od koryta (powszechna miara obecnych tzw. "polityków"). Właśnie dlatego, że przez ostatnie 20 lat wybieraliśmy cwaniaków, zdrajców i złodziei żerujących na naszej naiwności albo głupocie, polityka w Polsce wygląda jak wygląda, a Polska jest na skraju bankructwa i narodowego niebytu. Tak się dzieje jak człowiek myśli ekranem TV, albo dolnymi częściami ciała.
#
15-02-2010 15:06 popieram: Pan M. Jurek to człowiek z klasą i zasadami
Mam już dość złodziejstwa i cwaniactwa w polityce i traktowania wyborców jak wymóżdżonego bydła
#
15-02-2010 17:00 LACH: Do: nina
"Polaku" - jeśli to o mnie chodzi, odpowiadam: ujął się za tymi NAJMNIEJSZYMI, BEZBRONNYMI. Tak jak nikt z klasy politycznej. Pozbawił siebie wpływów politycznych, ponieważ odszedł na boczny tor. Czy było to roztropne? Wątpię. Ale HONOROWE. Czy to jest jego porażka? I tak, i nie.
#